سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان بوشهر آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، مسعود غلامزاده مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: از هفته گذشته تزریق واکسن کرونا به ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر آغاز شده است.

او افزود: پاکبانان و عوامل وابسته به حوزه خدمات شهری پسماند، به دلیل ارتباط مستقیم با انواع زباله‌ها در معرض تهدید ابتلا به ویروس کرونا هستند که به عنوان یک اولویت و در یک برنامه زمان‌بندی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، علیه این ویروس واکسینه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در یک دوره زمانی مشخص همه پاکبانان علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند، اما سعی شده است که ابتدا افراد مسن‌تر واکسن کرونا دریافت کنند.

غلامزاده ادامه داد: با آموزش‌های لازم به پاکبانان، از آن‌ها خواسته شده که با وجود دریافت واکسن کرونا، به مانند گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش هنگام کار استفاده کنند.

او گفت: فهرستی از پاکبانان، رانندگان و شاغلان بخش خدمات شهری پسماند که به شکل مستقیمی در ۲۴ ساعت با زباله در تماس هستند به مرکز بهداشت داده شده و سعی ما این است که با نظارت بهینه، غیر از این افراد، کسی از سهمیه واکسن آن‌ها استفاده نکند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.