سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشگاه فردوسی مشهد سرآمد آموزشی کشور شد

رضا پیشقدم معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان استاد برتر سرآمد آموزشی دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در آیین قدردانی از سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها که با حضور مجازی منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، دکتر رضا پیشقدم به عنوان استاد برتر سرآمد آموزشی در میان استادان دانشگاه‌های کشور برگزیده و معرفی شد.

رضا پیشقدم در این مراسم در سخنانی، از آموزش پژوهش محور و پژوهش آموزش محور به عنوان اولویت کاری خود یاد کرد و گفت: در کلاس‌های آموزشی نیز همواره تلاش کرده ام تا از پژوهش‌هایی که همکاران علمی و سایر استادان دانشگاه انجام داده‌اند، استفاده کنم.


بیشتر بخوانید



معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: کلاس‌های آموزشی باید به پژوهشکده‌ای تبدیل شد تا دانشجویان بتوانند بر اساس تحقیقات انجام شده توسط خود به پویایی فضای کلاس کمک کنند.

عادل سپهر مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: مراحل انتخاب استادان نمونه کشوری براساس آئین نامه ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود و هر دانشگاه نیز بر اساس ملاک‌های آموزشی، پژوهشی، تالیف کتاب، مقاله و همچنین فعالیت‌های اجتماعی، منتخبان خود را پس از ارزیابی اولیه به وزارتخانه معرفی می‌کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: پس از معرفی این استادان، کمیسیون ویژه‌ای در وزارتخانه، اطلاعات دریافتی را مورد برسی قرار داده و بر اساس ملاک‌های ذکر شده در هر رشته آموزشی، استاد منتخب کشوری سال را معرفی می‌کند.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.