سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیانت امارات به مردم مظلوم غزه و فلسطین

منابع عبری افشا کردند یک مقام اماراتی به حماس هشدار داده است در صورت ادامه حمله به اراضی اشغالی، در بازسازی غزه کمک نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی «گلوپس» افشا کرد یک مسئول بلند پایه اماراتی به حماس هشدار داده است در صورت ادامه پرتاب موشک به اراضی اشغالی، پروژه‌هایی زیربنایی که برای حفظ آبرو بعد از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شروع کرده بود، را به پایان نخواهد رساند.

به نوشته گلوپس، این مقام اماراتی که اصرار داشت نامش فاش نشود ادعا کرد: «ما هنوز آماده و مایل به پیشبرد پروژه‌‎های شهری با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین و تحت مدیریت سازمان ملل در غزه هستیم، اما شرایط باید آرام شود».

به گزارش این روزنامه، امارات نه تنها تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم نکرده است، بلکه به حماس هشدار داده با ادامه عملیات‌های نظامی علیه رژیم صهیونیستی، مردم غزه در سختی زندگی خواهند کرد.

پیشتر نیز «محمود رفعت»، کارشناس حقوق بین‌الملل و رئیس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا اعلام کرده بود «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است که مزدورانش را از جنگ با یمن بیرون بکشد و به هزینه خودش به غزه بفرستد تا با مقاومت فلسطین بجنگند.

امارات و رژیم صهیونیستی نیمه سپتامبر سال میلادی ۲۰۲۰ با میانجیگری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا رسما توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
پ این صهیونیستا تو جنگ یمن هم مزدور دارن!!!!
چشم سازمان ملل روشن!!!
دیگه واقعا درش گِل گرفتنیه!
عمار
۱۶:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و خداقوت بر دالاور مردان مرد مجاهدین فلسطینی ، تل آویو و دیگر شهرهای صهیونیستی را از ساحل تا بلندیهای اشغال شده را شخمش بزنید با انواع و اقسام موشکهاتون حیدروار خیبرکششون کنید نفس برشون کنید مجال تصمیمگیریرو ازشون بگیرید پراکنده و فراریشون بدهید با حملات پی در پیتون پیروزی و فتح بزرگ نزدیک است همه جهان اسلام ناب محمدی ص باید حمت و همکاری و یاری رسانند فلسطینیان مظلوم را از هر لحاظ صدیق شهید فرمانده مقاومت اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمود شروع جنگ با شماست ولی خاتمه و فتحش با ماست هرگز کوتاه نیایید و تعامل و صلح و آتش بس نکنید با صهیونیستها منسجم و پر قدرت و با اقتدار تا آخرش که فتح بزرگ است ادامه دهید که خداوند جل جلاله با امت مستضعفین مومنین فلسطینی است که بیش از 70 سال است ظلم و ستم و تحقیر و تبعیضگری و شکنجه گری و قتل عام و آوارگی و ویرانی و خاری و خفت و ذلت را از طرف صهیونیستهای اشغالگر جنایتکاران نکبت تحمل کرده ند دیگر صبر و تحمل و پذیرش ذلت بس است هیهات مناالذله ای فلسطینیان از سر تا سر جهان به یاری برادرانتان در فلسطین بشتابید مرزها را بشکنید و وارد فلسطین شوید ای امت واحده رسول الله ص بپا خیزید که پیروزی و فتح بسیار نزدیک است . سکوت و نشستن هر مسلمان خیانت است به قرآن و اسلام ناب محمدی ص . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
والسلام و صلوات التماس دعا .
عمار
۱۶:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
امت حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به حساب توی ملعون خیانتکار هم خواهند رسید بن زاید حرام لقمه به زودی زود .