سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲۵ میلیارد تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کمک ۲۵ میلیارد تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی پویش ایران همدل-اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، از مشارکت ۲۵ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومانی کرمانشاهیان نیکوکار در این پویش خبر داد.

رخصی با اشاره به فعالیت بیش از ۸۵ آشپزخانه مهدوی در استان از محل این کمک ها، گفت: در این آشپزخانه‌ها بیش از ۲۰۱ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای خانوار‌های مددجو و کم برخوردار استان طبخ و میان آنان توزیع شد.

او اظهار کرد: در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، امسال حدود ۶۷ هزار بسته معیشتی و غذایی نیز برای خانوار‌های تحت حمایت با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین در این ماه مبارک حدود ۳۹ هزار بسته افطاری ساده تهیه و در میان خانوار‌های نیازمند توزیع شد.

رخصی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت خوب و کریمانه مردم استان کرمانشاه در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، تصریح کرد: این پویش عمق فرهنگ اسلامی و نوع دوستی در میان مردم نیک اندیش استان کرمانشاه را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.