سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۳۵۲ پرونده برای متخلفان در طرح نظارتی رمضان

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از تشکیل ۳۵۲ پرونده از ابتدای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از تاریخ ۲۱ فروردین ماه آغاز و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه داشته و این طرح با هدف کنترل و نظارت بر بازار مصرف اقلام ضروری مانند گوشت، شکر، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات اجرا شده است.

او با اشاره به همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف و واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های مرتبط در اجرای طرح نظارتی ماه رمضان افزود: از ابتدای این طرح ۳۰ اکیپ در سطح استان فعال بوده اند که با همکاری این اکیپ‌ها ۱۰۹ بازرسی انجام شده و ۵۳ واحد متخلف تذکر گرفته اند و همچنین ۱۴ واحد دارای تخلف شناسایی شده است.

اشرفی با توجه به این که از ابتدای طرح  در بخش کالا و خدمات ۲۴۷ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده اظهار کرد: پرونده‌هایی قبل از اجرای این طرح در سازمان تعزیرات در حال بررسی بوده که در نهایت ۲۸۰ پرونده مختومه شده و میزان محکومیت واحد‌های متخلف یک میلیارد و ۹۶۴ میلیون و ۹۰۲ هزار ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان از ابتدای طرح، ۱۰۵ پرونده وارد شده که در این بخش نیز پرونده‌هایی از قبل در سازمان در حال بررسی بوده که در نهایت ۱۳۸ پرونده مختوم شده و میزان محکومیت پرونده‌ها ۳۳۵ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال برآورد شده است.

او بیان کرد: در بخش کالا و خدمات عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی ۱۱۳/۴ درصد و در بخش بهداشت و درمان عملکرد ۱۳۱/۴ درصد بوده است.

اشرفی ادامه داد: میزان پرونده‌های وارده امسال در مقایسه با پارسال بیش از ۸۵ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداروشکر که نظارت میشه
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه پولی به جیب زدن