سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمزگشایی از پیام‌های مخفی و خلاقانه در محصولات تجاری برای مشتریان کنجکاو!

وجود یک عنصر شگفت انگیز باعث شگفتی مشتریان می‌شود، این ویژگی جالب می‌تواند یک معنی و مفهوم مخفی در اجناس تولیدی باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کسب درآمد از محصولات اولین هدف هر تولید کننده ای است. حال فرض کنید تولید کننده، هنرمندی مثل شما باشد و ترجیح دهد کمی ذوق و خلاقیت را در محصولات تولیدی خود، آن‌هم بصورت مخفی و برای خریداران کنجکاوش قرار دهد. چقدر زیبا و دلچسب است وقتی این پیام ها کشف می شوند. انگار رمز گشایی کدهای هیتلر انجام شده است.


بیشتربخوانید


با هم برخی از این پیام های مخفی که سازندگان کالا در اجناس تولیدی خود قرار داده اند را با هم میبینیم.

زیر بسته نوشته شده: شما یک کنجکاو هستید – من دوست دارم

زیر بسته بندی نوشته شده: به پشت من نگاه نکن

زیر جعبه نوشته شده: از اونور باید باز کنید انیشتین

ولوم صدا را که باز کردم زیرش یه چهره خندان چاپ شده بود

زیر بچسب شلوار نوشته شده: نزار کسی بهت برچسب بزنه!

منبع: مجله سرگرمی weare

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
زیر پراید هم باید مینوشتن خطر مرگ!
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه با مزه. منم اگر تونستم کارم رو گسترش بدم ،از این روش برا شاد کردن مردمم استفاده میکنم
میثم
۱۷:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اون یکی که می‌گفت اینشتین