سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مشارکت بنیاد برکت:

یک مدرسه ۶ کلاسه در کهنوج افتتاح شد

اسکندری نسب گفت: مدرسه ۶ کلاسه شهیدسلیمانی که با مشارکت بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در کهنوج ساخته شده است، امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان امروز در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کهنوج، از ساخت و بهره برداری ۲ هزار و ۵۵۰ کلاس درس در استان کرمان، طی ۳ سال اخیر خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۵۸۰ کلاس درس به همت خیران و ۹۷۰ کلاس درس هم با اعتبارات دولتی ساخته شده است.

او با اشاره به اینکه تا ابتدای سال تحصیلی آینده، ۹۵۰ کلاس درس نیز در استان به بهره برداری می‌رسد، افزود: طی ۳ سال اخیر، سرانه فضای آموزشی استان از ۴.۹ متر به ۵.۲۳ متر افزایش یافته که به میانگین کشوری رسیده است.

اسکندری نسب بیان کرد: دبستان ۶ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با زیر بنای ۷۰۳ مترمربع در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع امروز در کهنوج به بهره برداری رسید.

او تصریح کرد: این آموزشگاه که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است، دارای ۶ کلاس و تجهیزات جانبی است که بیش از ۱۶۰ دانش آموز دختر می‌توانند در این مدرسه به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.