سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد حامی جدی تل‌آویو از اقدامات این رژیم در فلسطین

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا که از حامیان جدی تل آویو به شمار می‌رود، از اقدامات این رژیم در فلسطین انتقاد و ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا که از حامیان جدی تل آویو به شمار می‌رود، در بیانیه‌ای که در صفحه رسمی خود در تویئتر منتشر کرد به انتقاد از رژیم صهیونیستی پرداخت.

او اعلام کرد: من عمیقا از گزارش‌ها درباره اقدامات ارتش اسرائیل که به مرگ غیرنظامیان بی‌گناه در غزه منجر شده است و نیز اقدام اسرائیل به هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که محل استقرار رسانه‌های بین المللی است، نگران هستم.

منندز گفت: اسرائیل در واکنش به هزاران راکتی که حماس پرتاب می‌کند، کاملا حق دارد از خود در برابر کسانی که به محو آن از صفحه روزگار مصمم هستند، دفاع کند.

رئیس کمیته روابط خارجی سنا افزود: اما صرف نظر از اینکه آن تهدید چقدر خطرناک و واقعی باشد، من همواره اعتقاد داشته‌ام قوام روابط آمریکا-اسرائیل وقتی بیشتر می‌شود که بر اساس ارزش‌های مشترک دموکراسی، آزادی، کثرت گرایی و احترام به حقوق بشر بر اساس حاکمیت قانون باشد.

او تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی نواحی غیرنظامی پرجمعیت غزه، مقامات اسرائیلی باید همچنان با وجدان عمل کنند و از قبل درباره حملاتشان هشدار دهند تا خطر آسیب رسیدن به بی‌گناهان کاهش یابد. من همچنین بر این باورم که باید پاسخگویی کاملی درباره اقداماتی وجود داشته باشد که به مرگ غیرنظامیان و تخریب دفاتر رسانه‌ها منجر شده است.

حامی جدی رژیم صهیونیستی در پایان تاکید کرد که همه مقامات سیاسی و نظامی مسئولیت دارند از مقررات و قوانین جنگ تبعیت کنند و یافتن راه‌هایی برای کاستن از تنش‌ها بیشترین اهمیت را دارد. این خشونت باید خاتمه یابد. مرگ هر غیرنظامی و یهودی و عرب بی‌گناه به یک اندازه به صلح و ثبات خاورمیانه لطمه می‌زند.

رژیم صهیونیستی در وحشیانه‌ترین اقدام خود، روز گذشته «برج الجلاء» که محل استقرار خبرگزاری‌های بین‌المللی بود را بمباران و تخریب کرد. این اقدام واکنش کشور‌های مختلف را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.