سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران در نشست خبری باشگاه خبرنگاران جوان:

عاملان وضع موجود با شعار «نجات ایران» ثبت‌نام کردند/ اصولگرایان نامزد پوششی ندارند/ آمدن آیت‌الله رئیسی باعث مشارکت بیشتر مردم می شود

نشست خبری نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در باشگاه خبرنگاران جوان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و رئیس سابق شورای شهر تهران در نشست خبری که صبح امروز در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد، گفت: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باهم است و انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت و شور و هیجان بیشتری برخوردار است و انتخابات شوراها خیلی شور ندارد.

وی افزود: انتخابات شوراها در شهرستان‌های کوچک شور خوبی دارد، اما در شهرهای بزرگ این طور نیست و انتخابات ریاست جمهوری در اولویت است و انتخابات شوراها در سایه آن قرار می گیرد، به همین دلیل پیشنهاد دادیم که تاریخ انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تغییر کند و این موضوعی است که ما درگیر آن هستیم.


بیشتر بخوانید:


نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: مدت تبلیغات شوراهای شهر کمتر از ریاست جمهوری است و سخت می‌شود که کاندیداها خود را به مردم نشان دهند و تلاش داریم این مشکل حل شود.

چمران درباره انشقاق بین شورای وحدت و ائتلاف گفت: اینکه انشقاق است بله وجود دارد، شورای وحدت کارهای خود را کرده بود امیدواریم به نتیجه واحد در انتخابات شوراها برسیم. در انتخابات ریاست جمهوری مشکلی بین شورای ائتلاف و وحدت وجود ندارد.

وی درباره مبارزه با فساد، تصریح کرد: شکی نیست همه شعار این را می‌دهند انشاءالله همه عامل هم باشند. در دوره‌های پیش ما راه‌های عملیاتی را پیش گرفتیم و شعارگونه رفتار نکردیم.

۶۵ درصد بودجه شهرداری از ساختمان فروشی است

رئیس سابق شورای شهر تهران افزود: مسائل مالی یکی از چالش‌های شهرداری است و بحث نقدی و غیر نقدی از مشکلاتی بود که چند سال تلاش کردیم که این مشکل حل شود. در حال حاضر هم بودجه بر این اساس انجام می‌شود.

چمران ادامه داد: موضوع دیگر که در موضوع مبارزه با فساد کردیم تلاش داشتیم به سمت الکترونیکی شدن پیش بریم و دیدارهای چهره به چهره کمتر شود و راه های دیگری هم داشتیم تا راه های فساد را کم کنیم.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در خصوص لیست منتشر شده اصولگرایان گفت: ما هنوز به لیست واحدی نرسیدیم. افرادی که کاندیدا شدن و با شورا هماهنگ شدند را به مجمع می‌دهیم تا مجمع به آنها رای دهد، اما هنوز لیستی به مجمع ندادیم بنابراین لیستی که منتشر شده درست نیست چرا که هنوز مشخص نیست چه کسی در لیست قرار می‌گیرد. قطعا حداقل‌هایی را برای حضور بانوان و جوانان در نظر می‌گیریم و مانند مجلس این تناسب را رعایت می‌کنیم.

وی درباره شهر فروشی در دوره جدید شهرداری تهران بیان کرد: در شهر تهران طرح جامعی که توسط فرمان فرمانیان داده بود دیگر نداشتیم، اما در شورای دوم افتخار ما این بود در کمتر از ۲ سال با ۲۷ مشاور طرح جامع و چشم انداز ۲۰ ساله تهران را تهیه کردیم. تلاش ما این بود که از حالت قبلی که پول می‌دادند و ارتفاع ساختمان می‌گرفتند را رد کنیم و شهرداران و بدنه شهرداری به آن موضوع عادت کرده بودند که این مشکل رفع شد و انتظار ما این است که بر اساس آن طرح عمل شود. ۶۵ درصد بودجه امسال شهرداری مربوط به ساختمان فروشی است.

همه آمده اند

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در پاسخ به صف زیاد نامزد‌های اصولگرا و موضع چمران در حمایت از رئیسی گفت: ما باید از یک نفر حمایت کنیم، اما رئیسی نباید تنها باشد و باید یک تیم باشد تا بتواند به رئیس جمهوری برود. هر که بوده و پیدا شده در انتخابات شرکت کرده است. برای رئیسی در جبهه اصولگرا به اجماع رسیده ایم.

تمایل مردم به مشارکت در انتخابات ۴۰ درصد است

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس نظر سنجی‌ها میزان مشارکت مردم نزدیک به ۴۰ درصد است، اما شرایط اقتصادی کشور باعث این شرایط است.

وی افزود: کسانی که این شرایط را به وجود آورده اند و مردم را به این روز انداخته اند خودشان ثبت نام کرده اند تا این مشکلات را حل کنند، اما مردم اگر می‌خواهند دولت کارآمد داشته باشند دولت بعدی هم باید با رای مردم روی کار بیاید و هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد دولت بعدی کار آمدتر خواهد بود.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیش بینی می‌کنم هر چه به زمان انتخابات نزدیک شویم بر اساس تجربه میزان مشارکت بالاتر خواهد رفت و با آمدن رئیسی شاهد مشارکت حداکثری خواهیم بود.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره میزان حمایت از رئیسی گفت: در جبهه ای که رئیسی حضور پیدا کرده افراد دیگری هم هستند و می توانند رای آوری کنند. اگر این وحدت حول رئیسی شکل بگیرد اجماعی صورت خواهد گرفت و ممکن است چند نفری که گفته اند آمده ایم که بمانیم باقی خواهند ماند. البته اجتماع شکل گرفته در مردم هم مناسب است.

چمران در پاسخ به سوالی که شاهد واگذاری دو هزار و ۸۴ ملک در تهران به غیر بودیم که هزار و ۹۰۴ ملک خارج از بند ۶ ماده ۵ بوده است و در شورای شهر چهارم این تعداد ملک به صورت سرخود واگذار شده و شورای پنجم هنوز نتوانسته آن‌ها را پس بگیرد، بیان کرد: اینکه نمی‌توانند پس بگیرند بی معنی است. این چه حرفی است که نمی‌توانیم پس بگیریم؟ زمانی هم که ما آمدیم فوق العاده املاک شهرداری به دیگران داده شده بود مثلا در زمان احداث تونل نیایش خواستیم ملکی اجاره کنیم که در نهایت متوجه شدیم ملک متعلق به شهرداری بوده است.

وی افزود: اینکه برخی مقاومت می‌کنند بی معنی است؟ ببرند قوه قضائیه و پس بگیرند. در حد مجازی به شهرداری حق داده می‌شود که خرید و فروشی و ... داده شود برای مثال خانه‌های کوچک را شهرداری اجازه نمی‌گرفت و خودش کار را انجام می‌داد و این در شورای شهر‌ها مرسوم است.

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: در شورا و شهرداری باید متخصص وجود داشته باشد و از آنها استفاده کرد. به انواع متخصص در شوراهای شهر‌ها نیاز داریم و هر چه میزان آنها بیشتر باشد برای شورا‌ها بهتر است.

چمران تصریح کرد: شهردار تهران هنوز مشخص نشده است و ابتدا باید شورای شهر مشخص شود تا شهردار مشخص شود. یکی از اعضا گفت به من گفتند ۲ میلیارد بدهید تا وارد لیست شوید که او قبول نکرد و در لیست حاضر نشد. یکی از وظایف شورای شهر، نظارت بر شهرداری است. اعضای شورای شهر نمی‌توانند بالای سر شهرداری باشند و الان ۲۱ نفر حضور دارند، اما تعداد مناطق تهران ۲۲ تا است.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: گزارش حسابرسی‌ها در بین خبرنگاران خوانده می‌شد و بعضی اوقات ما آن را قبول نکردیم. پیشنهاد دادم که کمیسیون نظارت بر کار‌ها نظارت داشته باشد تا کار‌ها خوب انجام شود. شهرداری هزینه - درآمد محور است و از دولت پول نمی‌گیرد.

چمران گفت: هنوز نام اعضا را به مجمع ندادیم که لیست داشته باشیم. هیچ گونه فشاری بر روی ما وجود ندارد که نماینده مجلسی که بوده و الان نیست حالا به شورای شهر بیاید. فرزندان شهدا روی چشم ما هستند، اما باید تخصص داشته باشد تا نام شهید حفظ شود. اگر بیاید و انتخاب شود خوب است.

نامزد پوششی نداریم

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: شورای ائتلاف و وحدت نام کسی را برای ریاست جمهوری نداد، اما روی سید ابراهیم رئیسی به اجماع رسیدند. اینکه گفته می شود کسی در انتخابات پوششی است درست نیست و هر کسی می آید برنامه دارد.

چمران درباره چینش کابینه گفت: این هم مثل کمیسیون‌های مجلس است اگر کمک بخواهند با برنامه‌هایی که در شورای ائتلاف و ۴۰ کانون تخصصی داریم به کمک آنها خواهیم رفت. این برنامه‌ها را به عنوان ظرفیت ارائه می‌دهیم، اما قطعا رئیس جمهور باید چرخش کابینه را انجام دهد.

وی درباره وحدت با جبهه پایداری و ایستادگی در انتخابات شورای شهر توضیح داد: تلاشمان این است که به یک لیست برسیم، اما هنوز به لیستی نرسیدیم که به سر لیست برسیم، به همین دلیل ترجیح می‌دهیم به وحدت برسیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران درباره حضور افرادی که در شورای شهر پنجم بودند و در لیست شورای ائتلاف تایید صلاحیت شدند، تصریح کرد: افرادی که بخواهند وارد شورای ائتلاف شوند باید اساسنامه را دنبال و بپذیرند چون اگر کسی نپذیرد به مجمع معرفی نمی‌شود.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی درباره سهم خود در ریاست جمهوری، بیان کرد: اینکه احزاب بخواهند سهم خواهی کنند درست نیست خود رئیس جمهور باید اعضای خود را معرفی کنند.

چمران تصریح کرد: دوره دوم، سوم و چهارم با یک همکاری و تعامل اداره شد. شهر نباید سیاسی اداره شود بلکه باید تخصصی اداره شود، مدیریت دوره ما را همه دیدند و بحثی هم سر آن نیست، بزرگراه امام علی(ع)، یادگار امام، اتوبان صدر را فکر می‌کردند از اول در تهران بوده است. سال‌ها پروژه تونل نیایش و توحید خوابیده بود که در دوره ما تکمیل شد.

وی در پایان گفت: کار‌های مهندسی انجام شده است امیدواریم اگر باز هم در خدمت مردم باشیم بتوانیم برای شهر کار‌های زیادی انجام دهیم. عقب ماندگی زیادی داریم شهر زنده است اگر به آن نرسیم چند سال دیگر کمبود‌ها خود را نشان خواهد داد و الان هم کمبود‌هایی احساس می‌شود امیدواریم اگر مردم ما را شایسته دانستند برای خدمت آماده هستیم. تجربه، جوانگرایی، تخصص و تعهد در کنار یکدیگر هستند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نجات خخخخخ
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اللاهم عجل لولیک الفرج بامید خدا احمدی‌نژاد پیروز میشود
مجتبی
۱۵:۳۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی مگه اصولگراست؟
حیدر
۱۰:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
#جلیلی_بمان
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه سوال اگه ریسی یا جهانگیری یا هر شخص دیگری راه حلی برای کشورش داشت چرا ریس جمهور را برای حل مشکلات یاری نمیکرد لا اقل به خاطر مردم
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جلیلی می‌کرد
#دولت_سایه
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییس جمهور از کسی یاری می گیره که قبولش داشته باشه، نه از کسی که رقیب انتخاباتیش بوده و خودش علیهش حرف زده
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشارکت بالا فقط با حضور احمدی نژاد
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تمام این داوطلبان 42 سال درپست های مختلف سیاسی بودند چه گلی به سر مردم زدندلطفا چندنمونه ذکر کنیدتا مردم به امید آنها شرکت باشکوه داشته باسندآیا یک نفر از این افراد قدرت کاهش قیمت دلار را به سال 96 دارد؟خیرخیرخیر
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تکمیل پروژه های بزرگی مثل ستاره ی خلیج فارس توسط قرارگاه خاتم الانبیا در اوج تحریم، مبارزه با مفسدان دانه درشت اقتصادی و باز پس ستاندن کارخانه های واگذارشده و نیمه تعطیل در دو سال اخیر توسط قوه ی قضائیه
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
من رای میدم بهش
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان دزدان گرفتار قانون شده توسط رییسی و دزدانی که ترس از دستگیر شدن دارند
همه و همه بر علیه جناب رییسی میشوند
کانالهای معاند در انتخابات گذشته می گفتند
رییسی پیاده روی زن و مرد را جدا خواهد کرد
ساده لوحان و کم سواد و ببسواد باور کردند
و روحانی رای اورد
چونکه کارنامه مثبت داره .دشمن هم زیاد داره
خیلی هوشیار باشید
تمام اختلاسگران .احتکارگران و فاسدین اقتصادی دشمن جناب رییسی هستند .شایعات خواهند ساخت
کانالهای معاند هم به شایعات مثل سابق خواهند پرداخت
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نجات
قنبری اهواز
۲۲:۳۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ترامپ با اون همه وقیح و وحشی بودنش یه حرف خوبی زد . گفت : بایدن اگه راه حل مشکلات را میدانست چرا به اوباما نگفت .

حالا ما موندیم اگه جهانگیری و لاریجانی و مطهری و ... اگر راه حل مشکلات موجود را میدانند چرا به روحانی نمیگن ؟؟؟
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رییسی نباید قوه قضاییه را رها میکرد چون اولا ایشان خبره امور قضایی هستند و دوما با خروج ایشان عرصه برای جولان طبری ها مهیا میگردد و سوما قوه قضاییه رکن اساسی مبارزه با فساد است اگر این قوه فاسد گردد حکایت وای به روزی که بگندد نمک میشود
ناشناس
۲۱:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییس قوه قضاییه رو رهبر تعیین میکنن. پس خودشون میدونن که این قوه مهمه و حتما یه فرد خبره رو به جای آقای رییسی میذارن. اینطوری نیس که اگه آقای رییسی از قوه قضاییه برن قوه قضاییه ول بشه به امون خدا یا بیفته دست یه آدم نا اهل. رهبر خودشون حواسشون هست. ضمنا در حوزه امور قضایی افراد متخصص و خبره و متعهد کم نداریم. نگران نباشین
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط خودم
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرکس رئیس جمهور شود وضع را نمی تواند خوب کند از این بدتر نکند
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد نیاد من و خانوادم فایملون رای نمیدیم اینطور پیش بره جوونا باید برن چادر بزنن مجرد زندگی کنن فقط احمدی نژاد تنها رییس جمهوری بود تو این ۴۰ سال که قدرت خونه خریدن و واسه قشر کارگر برقرار کرد خدا نگهدارش باشه ما ایرانی ها ۴۰ سال میش ثابت کردم با عدالت و کسی که بهمون خدمت میکنه مشکل داریم اگر راست میگید خرفام رو منتشر کنید!
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان دیگه باید آرزوی خونه خریدن رو به گور ببریم
ناشناس
۰۴:۲۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فدای سرم ک نمیایی
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماشاله همه شون رییس جاهایی هستن که میتونن بهترین خدمات رو به مردم بکنن و مشکللت مردم رو برطف کنن چطوره که همه شون هم سروکله میشکنن واس۶ ریاست جمهوری درضمن انگار مال اینا بیشتر مشارکت مردم مهم تا مشکلات مردم بخدا قسم همین که رای گیری تموم بشه روز از نو و روزی ازنو انگار نه انگار قول و وعده ای داده شده این داستانها دیکه تکراری شده
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
باامدن رییسی وفرضیه عدم صلاحیت احمدی نژاد نتیجه انتخابات ازهمین الان مشخص است
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
به کسانی که این وضعیت را بوجود اوردن
رای ندهید
عجب رویی دارند .واقعا سنگ پای قزوین کم اورد
اگر چیزی در چنته داشتید
چرا در قدرت بودید ...رو نکردید
تنها شخصی که کارایی اش را ملت با چشم خود دیده اند
جناب رییسی بوده و بس
در قضاوت خوب درخشیدند
در هر پست و مقامی باشد .بخاطر حس مسیولیت پذیری .دلسوز .وطن پرست و کار بلد بودن. وووو
مثبت خواهند بود و مشکل گشا
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام کدام برای خداحرف می زنندوعمل می کنند؟!!مهم این است که برای خداباشداگرهست هیچ ناراحتی نیست ،اگرهم نیست هرکس می خواهدباشد،چپ یاراست ،اصلاح طلب یااصولگرا، راه به جایی نخواهندبرد.
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
قرعه کشی خودرو برنده نشدم بازم
رضا
۱۹:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
این آقایون یک جوری حرف می زنند که انگار تازه پا به عرصه سیاست و قدرت گذاشته‌اند و می خواهند معجزه کنند. هر گلی که بر سر شهر تهران گذاشته شده است با ریاست شورای شهری جنابعالی و کشتی گیران در چند دوره حضور شما در شورای شهر تهران بوده است. شهر را از تمامی ابعاد گران کرده اید. آپارتمان محدوده سکونت خودتان متری چنده?
الان تنها خطری که نامزدهای واقعی و خدوم ریاست جمهوری را تهدید می کند، اعلام ائتلاف سایر افراد (که در گذشته عملکرد نامطلوب و غیرمردمی داشته اند) است. این وضعیت خوب نیست. نامزدهایی که می خواهند اوضاع را به نفع مردم تغییر دهند باید مستقل از هر جریان باشند چون هر جریانی بعداً از قدرت سهم می خواهند.
ندا
۱۹:۵۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر رئیسی
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
من رای میدم
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی جالبه من حدود ۳۳ سال دارم. از زمانی که من یادم‌میاد همه اینها که ثبت نام کردن همشون مسول بودن، در این دولت ها چه خبره که اینها بعد ۴۰ سال کردن دست بردار منصب و صندلی نیستند.
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد نباشد مشارکتی در کار نخواهد بود خیالتون راحت
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
این شعارها جواب نمیده
احمدی نزاد .حاله نور دور سرش دوران اش بسر رسیده
هر چه در چنته داشته در این 4 دهه رو کرده
فقط خوب یاد گرفته
شعارهای عامیانه و ملت پسند برای گول زدن افراد کم سواد .بیسواد و جاهل بده
خودتون را ناراحت نکنید
محال است رای بیاورد .
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
شاید واقعا بوده تو ازکجا میدونی احمدی نژاد منجی شرایط امروزه
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ولی یه چیز خیلی جالبه تمام این آقایون تو این سالها مناسب مهمی تو حیطه کاری خودشون دارن آیا تا الان تو حوزه کاری خودشون موفق بودن کار مهمی انجام دادن که الان برای ریاست جمهوری اومدن؟
تازه بعضیاشون هم تخلفات مالی هم داشتن
شعار دادنو منم خوب بلدم
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه داخل فروشگاه بری بیای صد تومن خرجت میشه .خرج خیلی گرونه
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه چی خریدی؟ آبنبات چوبی الان 6 تومن شده، داداش اشتباه شده زیر 200 نباید بیاد، یعنی نمیشه، 2 تا شامپو چند تا تخم مرغ و....
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی در قلب هاست .
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر پستی نداشت مثل دور قبل تو قلب ما هم بود ولی تعجب میکنم چه اسراریه تو ریاست جمهوری خدمت به مردم بکنن با این کارش ادم حس میکنه تمام تلتشهایی که کرده بود تو قوه قضاییه بخاطر این بوده که تو چشم مردم باشه واسه ریاست جمهوری من خیلی قبولش داشتم ولی وقتی اومد واسه ریاست جمهوری از چشم افتاد
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی همان جوان انقلابی است!!
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه نظریه بی منطقی دارید
چونکه برای ریاست جمهوری رییسی امده
پس به اینخاطر در شعل فعلی اش خوب درخشیده
چرا فکر نمیکنی اگر در مقام رییس جمهور ظاهر بشه
بیشتر تاثیر گذار خواهد بود
چونکه وسعت وظایف اش بیشتر است
تنها کارنامه مثبت .جناب رییسی است و بس
رئیسی
۱۶:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام رئیسی
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
علیک سلام کاری داشتی
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
علی
۱۶:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط رئیسی

منتخب سید علی
مصطفی
۲۲:۴۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بازهم تحریف، خود رهبری گفت: من هیچ کس را توصیه نمی‌کنم
جوان ایرانی
۱۶:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سوالم اینه آیا فردی پیدا میشه ک مردم رو از بدبختی نجات بده یا ن ؟
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا نظرمنو که پخش نمیکنه باشگاه!ولی من خودم پای صتدوق رای بودم واسه مجلس.۱۰۰‌نفرهم رای ندادن تواون‌حوزه مرکزشهد
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز امثال مشارکت بیشتر از ۵۰درصد نخواد شد....حنا تون دیگه واسه ملت رنگی نداره ک بیاین با احساسات مردم بازی کنین و بکشونین پای صندوق ..‌البته مطمنا رییس جمهور از دوسال قبل انتخاب شده .
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا یادم میاد هر چهار سال یکبار شما این ادعا رو داشتید
ندا
۱۹:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
از جانب خودت حرف بزن. بیخود میکنی از جانب ملت حرف میزنی
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا خودتت فهمیدی
چه چرندی میگویی
چرندیات کانالهای معاند را نشخوار میکنی
چرندی نگویید
که دست تون رو بشه و همه متوجه شوند
وطن فروش و جیره خوار و مزدور هستی
پول گرفتی .این چرندیات را بنویسی که فقط باعث دست انداختن خودتت شدی و بس
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا رو نگید چی بگید، اگه طیف مورد نطرتون رای بیاره همه چی عالیه، ولی اگه اقبال نداشته باشن قبلا انتخاب شدس، این حرفها نخ نما شده
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
۵۰ درصد ؟؟؟
در خوشبینانه ترین حالت ۱۰ الی ۱۵ درصد ، تازه اونهم با ارفاق
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس با این حساب حسن هم از قبل تعیین شده بود و ما الکی رفتیم پای صندوق اره ؟؟؟؟؟ خوشمزه بازی شما هاست دیگه
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی بیا و نجاتمون بده ازین وضعیت
کشور فقط به تو احتیاج داره مرد عمل
تو شجاع ترینی چون کله گنده ها رو انداختی زندان
ما همچین آدم شجاع و نترسی رو میخوایم

بیااااااااااا



چقدر خوشحالم از اومدنت
یک ملت خوشحالن

روزی که بشی رئیس جمهور از خوشحالی گریه میکنم
چون بهت ایمان دارم کشورم و مردم ایران و نجات میدی

با انتخاب صحیح و آگاهانه بهت رای میدیم
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی خودشو خراب کرد که ثبت نام کرد
قوه قضائیه براش نداشت ؟
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی و لاریجانی هر دو در افزایش قیمت بنزین به شیوه نا پسند که باعث اعتراضات شد دخیل بودن و حالا چطور شده آمده اند برای رئیس جمهور شدن؟
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی بنزین گرون کرداون موقع آقای رئیسی تواستان قدس بودحافظه تون ضعیفه
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای نه تمام همیشه قول وعده
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط آقای سعید محمد اگه کنار رفت به نفع آقای رئیسی خیلی رای نخواهند داد
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آگه اینها عاملان شرایط موجود هستن چرا قانونی برا مجازات آنها نیست؟ چرا مردم رای بدهند که رئیس جمهور 4 سال بیاد هر کاری دوست داشت انجام بده اخرش هم هیچ مجازاتی و محاکمه ای نیست، در صورتی که همه می دانند مسببان این شرایط رئیس جمهور فعلی و 5000 نفری که انتخاب کرده است؟!
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
# مجازات مسببین اقتصادی کشور
احمد
۱۵:۳۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سید خراسانی در برابر لشکر سفیانی
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله به خاطر اقای رییسی حضور مردم بیشتر که خدایی نکرده رای بیاره. مثل دوره قبل. این اقا اینقدر تندرو هست که اسایش را به مردم نمیده امنیت هم ازشون میگیره.
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره به خصوص اگه بیاد ممکنه دلار بشه ۵ هزار تومان. البته الان که بالای ۲۰ هزار تومانه اشکالی نداره
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یادتت رفته مثل کانالهای معاند بگویی
مثل انتخابات گذشته
پیاده رو زن و مرد را جدا میکند
الان تمام دزدان دستگیر شده .حسابی مشعول خراب کردن
اسم جناب رییسی هستند
دو دهه در مساجد به امام علی ناسزا میگفتند
معلومه جناب رییسی بخاطر کارنامه مثبت در دستگیری دزدان .این دزدان سعی در خراب کردن نام ایشان باشند
هر که این چرندیات را راجع به رییسی مینویسند
دزدان گیر افتاده و دزدان دستگیر در اینده هستند
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره میادبین مردم واختلاسگرادیوارمیکشه.ازهمین میترسید
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر کنم .سخنگوی کانالهای معاند شدی
چونکه چرندیات انها را نشخوار میکنی
مبروک سخنگوی ات
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا من موندم جهانگیری با چه رویی ثبت نامه کرده چ حرفی داره بزنه خداوکیلی
ندا
۱۹:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
همینو بگو
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا دارم مطمعن میشم این یه جیزی میزنه واقعا مگه میشه؟! اخه چطوری فکر کرده که احتمال داده ریس جمهور بشه؟!
البته دور اول روحانی هم هیج کاری نکرده بودن جز فلج کردن اقتصاد کشور وقتی اون موقع ۲۵ میلیون رای اوردن خب مشکه اونا هنوزم هستن دیگه بازم رای میدن :-)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا برای مردم پیش بینی وبه جای مردم تصمیمات خود سرانه می گیرید!؟! چرااینقدر وقیح وپر رو هستید!؟!
ازهمین حالا رنگ نقشه کرونا راروبه سفیدی میبرید وتعداد فوتیها راکم می کنید!؟! که همه چیز رابرای شرکت مردم در انتخابات مهیا کنید!؟؟ واز طرف دیگه پیش بینی می کنیدکه هنگام انتخابات موج دیگری از گسترش کرونا پیش میاد!؟؟ یعنی اینکه اگر تعدادشرکت کنندگان برای شما باعث شرمساری شد، بگویید مردم ازترس موج کرونا، ازانتخابات استقبال نکردند!؟!
زهرا
۱۷:۳۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمتتتتتتت گرررررررررررررررررررم
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
علم عیب داری
یا سخنگوی کانالهای معاند شدی
چرندیات نوشتی
واقعا که
انگاری مزدور و جیره خوار هستی
یا خیلی منفی بافت و مشکل روح و روان داری
خطرناک برای خودتت .خانواده و اجتماع هستی
علی
۱۴:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از عوامل موجود زندگی مردم خود رییسی است بعدش مشارکت حداکثری که هیچ فوق حداکثری فقط آقای دکتر احمد نژاد است
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی که تا حالا در دولت نقشی نداشته،برادر!!!!
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر گرفته ای که
این چرندیات را راجع به رییسی بگویی
تنها نامزد کارنامه مثبت ایشان هستند
نکند خود دزدی هستی یا
اقوام دزدان هستی
از دستگیری میترسی
کاظم
۱۴:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشااله رییسی خواهد ااااامد
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تمام بگیرببند های آقای رئیسی جنبه تبلیفاتی داشت یعنی تا حالا؟! آیا نمیشه در مقام رئیس قوه قضاییه به مردم خدمت کرد؟!
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو تلویزیون میگه خون اهدا کنید من رفتم اهدا کنم میگن وزن زیر65خون نمیگیریم.پس چرا تو تلویزیون میگه وزن بالای50میتونه خون بده؟
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
امروز یه سرم زدم وسایلشم خودم خریدم 50هزار تومن با وسایلش شد.از پول یارانه هم بیشتر شد
شاهرخ
۱۴:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای من که حضور ایشان هیچ تاثیری ندارد. قطعا به خاطر ایشان در انتخابات شرکت نخواهم کرد. منتظر اعلام اسامی هستم
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دولت جوان* مومن انقلابی:
وزارت امورخارجه =دکتر کمال خرازی
وزارت صنعت معدن تجارت=سردار حسن پلارک
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح=سردار احمد وحیدی
وزیر اقتصاد =دکتر حجت الله عبدالملکی*
رئیس کل بانک مرکزی=دکتر محمدرضا پورابراهیمی*
وزیر علوم،تحقیقات و فناوری=  پرفسور محمدمهدی زاهدی
وزیر نفت= سردار سعید محمد*
معاون اول دولت و دبیر شورای عالی امنیت ملی=دکتر سعید جلیلی*
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی هیات دولت= دکتر وحید یامین پور*
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری=مهرداد بذرپاش*
وزیر راه، مسکن و شهرسازی=علی نیکزاد
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه خدای نکرده شمارئیس جمهوری کابینه اعلام کردی.عجب
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول یکاری کنین مردم بیان پای صندوق بعدبحث کنین که ب کی رای بدن .وضع دوره احمدی نژادهم بهترازدوروحانی نبود وهمینطور دوره های قبل
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
از کجا میدونی رای نمیدند؟ این ادعای هست که شما ۴۰ ساله هر چهار سال تکرار می‌کنید. سال ۸۴ مگه قرار نبود کسی شرکت نکنه؟
ندا
۱۹:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما با مردم کاری نداشته باش بهتره از طرف خودت حرف بزنی
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر بد است از روی معده حرف زدند
امار گرفتی یا
چرندیات 4 دهه کانالهای معاند را نشخوار میکنی
4 دهه هست که همین ادعا را کردند
خجالت هم که نمیکشند
سنگ پای قزوین اونورتر
آقای علیرضا
۱۴:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رییسی خواهشاً به حرمت همه مقدسات تو به مردم دروغ نگو بقیه که مشخصه
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ازبس دروغ شنیدی حرف راستم باورنمیکنی.گوشتوعوض کن
ممد
۲۳:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
علیرضا خان گوشات از دروغ پره همه رو دروغگو فرض میکنی ؟؟؟ فکری بحال خودت بکن؟؟
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی خوبه!!!!؟؟؟ به حقوق خانم ها احترام زیادی می گذارد
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرف بی مدرک وبیخودنزن
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
امثال لاریحانی و جهانگیری رو میگه که عاملان بدبختی مردم هستن
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
در اصل ماجرا هیچ فرقی بین امدن رییسی و احمدی نژاد و لاریجانی و قالیباف و... ندارد. همگی چهار دهه هست در بالاترین پست و سمتهای این مملکت بودند و گذر زمان ثبات کرده هیچ کار مفیدی برای بهتر شدن شرایط مملکت و مردم انجام ندادند. تحریم و بیکاری و رشد شدید فساد و تورم و فاصله طبقاتی و کاهش رشد اقتصادی و... نتیجه و ثمره مدیریت کلیه این عزیزان در این سالهاست. البته مردم بخوبی این مشکلات رو با از دست دادن جان و مال و اعصاب و روان و ابرو... درک کردند.
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
منفی
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عاملان وضع موجود بطور مستقیم اصلاح طلبان
عاملان وضع موجود بصورت غیر مستقیم اصول گرایان
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا من یک نفر که میخاستم رای بدم دیگه رای نمیدم.چون دیگه معلوم شد که تو این مدت همه این جوسازی رسانه ای واسه این بوده که رئیسی بشه رئیس جمهور.انتخاباتی هم که نتیجش از قبل مشخص شده فاقد اعتباره
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سیاهی لشکر کانالهای معاند
دست بکار شدند
در مقابل خدا و وجدان نداشته تون
احساس مسیولیت کنید و از خدا بترسید
بخاطر دورع پردازی و شایعه
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا همیشه نود و پنج درصد اسامی برای هر انتخاباتی تکراری هستند؟ برای نمونه انتخابات شوراها و اقای چمران
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط رئیسی
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه لشکر اصولگرا ثبت نام کردن بعدا پوششی ندارن؟ از اون حرفا بود
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
توی چشم ۸۵ میلیون ایرانی نگاه میکنند و دروغ میگویند نامزد پوششی ندارید !!!!
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط انقلابی نه اصول گرا نه اصلاح طلب
عشق است رئیسی
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چییییی میگییییی؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی به داد بیمه پردازان تامین اجتماعی برسد
گزارشی در این مورد تهیه کنید
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آخه جناب چمران شماها چرا ملتو ....فرض کردید؟؟؟؟ نکنه شماها ناجی مردمید؟؟؟؟ میشه مردم مردم نکنید؟؟
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
پول سهام عدالت رو بدین زشته به 100 تومنم رحم نمیکنین
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینو باید به رییس جمهور محبوبتون دکتر روحانی بگید نه به اقای چمران
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ناشناس13:44رئیس جمهور بده ،بقیه سران نظام چرا هیچی نمیگن در برابر روحانی؟ جز اینه که همشون با همن؟
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تمایل مردم در انتخابات به 20 درصد هم نمی رسه 40درصد رویاپردازیست
ندا
۱۹:۵۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما فقط از جانب خودت حق داری نظر بدی
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ازجانب خودت بگوتوصدای مردم نیستی.اتفاقاامارمشارکت بالاست
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا مشارکت بالاست که
کسی مثل دولتمندان روحانی و احمدی نزاد سرکار نیایند
فقط رای ما رییسی است