سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالد مشعل: مقاومت به صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهد از هر راهی امتیاز بدست بیاورند

دبیر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه‌ای جوانان کرانه باختری را مخاطب خود قرار داد و واقعیت‌های جدیدی را آشکار ساخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «خالد مشعل»، دبیر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه‌ای که با عربی الجدید داشت خطاب به جوانان کرانه باختری گفت: «این لحظه‌ای حقیقی است برای انتقام خون عزیزانمان و زمانی است برای انتفاضه و مقابله با اشغالگری».

مشعل افزود: «رژیم صهیونیستی از هر راهی به دنبال کسب امتیاز است ولی مقاومت این اجازه را به این رژیم نخواهد داد».

دبیر سیاسی حماس خطاب به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: «در زمان جنگ کلمات تفرقه آمیز شروع اختلاف و درگیری با خودی‌هاست».

خالد مشعل درباره اهداف رژیم صهیونیستی نیز گفت: «اشغالگران رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند یک پیروزی بزرگ برای خود ثبت کنند، هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد. ارزش این نبرد در این است که عناوین اصلی را به آرمان فلسطین بازگرداند».

پیشتر نیز «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرده بود مقاومت در غزه تنها از غزه دفاع نمی‌کند و تا زمانی که بیت‌المقدس و مسجدالاقصی را آزاد نکند، آرام نخواهدگرفت.

حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری با پاسخ‌های کوبنده گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است و پیام‌های هشدار فرماندهان مقاومت به صهیونیست‌ها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تا پای جان، موجی از ترس و وحشت را میان صهیونیست‌ها برانگیخته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.