سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز بازگشایی ۱۴ مهدکودک در استان همدان

مجوز از سرگیری فعالیت ۱۴ مهد کودک در استان همدان که به دنبال اوج گیری شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند، صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد نادری فر، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: فعالیت مهد‌های کودک با شیوع همه گیری ویروس کرونا در کشور از جمله استان همدان متوقف شد و این مراکز تعطیل شدند که با توجه به بهبود نسبی شرایط در سطح استان، به ۱۴ مهدکودک در این استان اجازه فعالیت مجدد داده شد.

او بیان داشت: بر همین اساس، چهار مهدکودک در شهر همدان (مرکز استان)، ۲ مهد کودک در شهرستان ملایر و در هشت شهرستان دیگر استان نیز هر کدام یک مهدکودک اجازه بازگشایی و فعالیت دارند.

به گفته او، البته این تعداد مهد کودک باید با ۲۵ درصد ظرفیت کار کنند که در صورت افزایش متقاضیان برای حضور کودکان دراین مراکز، تعداد مجوز‌های صادر شده افزایش داده می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان با بیان اینکه مهد‌های کودک زیر نظر و نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: صدور مجوز برای بازگشایی این تعداد مهد کودک با هدف رفع مشکل زوج های شاغل برای نگهداری از فرزندانشان صادر شده است.

نادری فر همچنین برخی اخبار منتشره در خصوص بازگشایی تالار‌های پذیرایی برای برگزاری مراسم عروسی با ظرفیت محدود را تکذیب کرد و گفت: فعالیت تالار‌ها برای برگزاری مجالس عزا و عروسی بر اساس مصوبه ستاد ملی، همچنان ممنوع است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: مهدکودک ، کروناویروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.