سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهندسی معکوس نجات بخش برج هیدروژن نفت و گاز مسجدسلیمان

سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی از پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی برج هیدروژن سولفوره‌زدای واحد هفت شهیدان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون داودی فیل‌آبادی سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی گفت: با تلاش کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، تعمیرات اساسی برج هیدروژن سولفوره‌زدای واحد هفت شهیدان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پایان یافت.

او با بیان اینکه برج مذکور نقش بسیار مهمی در فرآورش نفت میدان‌های مسجدسلیمان دارد و در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» مزین شده با ورود این برج به چرخه عملیات گامی بلند به سوی تولید حداکثری برای کشور برداشته شده است، افزود: با توجه به از بین رفتن همه سینی‌های برج هیدروژن سلفوره‌زدا جهت بازگرداندن برج به چرخه تولید و تعمیرات اساسی آن‌ها اقدام به مهندسی معکوس، ساخت و مونتاژ آن‌ها شد.

داودی فیل آبادی تصریح کرد: در این عملیات با توجه به نبود نقشه‌های ساخت سینی‌ها، با بررسی سینی‌های آسیب دیده و آنالیز جنس فلز اقدام به طراحی، ساخت و نصب ۱۵ مرحله سینی، ۲ مرحله سینی فشارشکن ورودی و سینی سرریز انتهای برج به روش مهندسی معکوس شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.