سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروردین امسال ۳۰۰ مرد و زن در خصوص قاچاق کالا دستگیر شدند

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده در استان فروردین امسال ۸۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین بهمنی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در فروردین امسال حدود ۳۰۰ تن مرد و زن در خصوص قاچاق کالا در استان دستگیر شدند.

بهمنی با بیان اینکه ۱۴۶ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد افزود: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده در فرودرین ماه امسال ۹۳ میلیارد ریال است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال که ۳۰ میلیارد بوده ۸۳ درصد افزایش دارد.

او اضافه کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کهگیلویه و بویراحمد پارسال دو هزار و ۴۸۴ تن متهم مرد و زن دستگیر و هزار و ۳۷۱ خودروی حامل کالا‌های قاچاق نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

بهمنی با بیان اینکه پارسال سه باند قاچاق کالا و ارز در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و متلاشی شدند افزود: دو هزار و ۳۳۵ فقره پرونده برای قاچاقچیان کالا و ارز در استان نیز تشکیل شد.

او ارزش ریالی کشفیات پارسال را ۶۶۷ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این میزان نسبت به سال ۹۸ در کهگیلویه و بویراحمد که ۴۳۵ میلیارد ریال بوده ۵۳ درصد افزایش داشته است.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.