سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا نام والا مرتبه یک تاجر آرژانتینی تازه مسلمان شده

یک تاجر آرژانتینی با حضور در بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد و نام «رضا» را برای خودش انتخاب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فابیان گارسیا تاجر و بازرگان آرژانتینی با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.


بیشتر بخوانید


فابیان گارسیا تاجر و بازرگان آرژانتینی تازه مسلمان که پس از تشرف به اسلام نام «رضا» را برای خود برگزیده است گفت: حدود سه سال است که در کشور ایران مشغول تجارت هستم و در این مدت تا حدودی بافرهنگ این کشور و دین اسلام آشنا شدم.

او افزود: در مدت حضورم در ایران با مشاهده رسم و رسومات مردم این کشور بسیار جذب فرهنگ این ملت شدم و بامطالعه و کسب اطلاعاتی از دوستان ایرانی‌ام، تصمیم گرفتم دین خود را تغییر داده و از مسیحیت به دین اسلام مشرف شوم.

 تاجر آرژانتینی ادامه داد: از طریق یکی از دوستانم که مسئولیت  یک مرکز اسلامی در کشور آرژانتین را بر عهده دارد و به‌تازگی به شهر مشهد سفر کرده برای نخستین بار به شهر مقدس مشهد مشرف شدم؛ در نخستین لحظات ورودم به بارگاه نورانی حضرت رضا (ع) و با دیدن گنبد نورانی و طلایی این بارگاه منور و صحن و سرای حرم، آرامش وصف‌ناپذیری وجودم را فراگرفت و تصمیمم برای تشرف به این دین آسمانی جدی‌تر شد.

گارسیا بیان کرد: آرزوی درونی هر انسانی رسیدن به سعادت و خوشبختی است و من دریافتم که این آرزو را می‌توانم با تشرف به دین اسلام محقق کنم.

او تصریح کرد: در لحظه ادای شهادتین معنویتی سراسر وجودم را فراگرفت که تا پیش از آن این احساس را تجربه نکرده بودم و در این لحظه آرزو کردم که صلح و امنیت در جهان حاکم شود و هیچ‌گونه جنگی در دنیا اتفاق نیفتد.

تاجر آرژانتینی با بیان اینکه با تشرف به دین اسلام دوران زندگی‌ام به دو دوره قبل و بعد از سفر به شهر مشهد تقسیم می‌شود تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق نصیبم شده تا در فضای روحانی این بارگاه قرار گرفتم و احساسی توأم با امنیت و آرامش می‌کنم. قرآن مجید همواره راهنمای زندگی من است و اعتقاد دارم تمام مشکلات من با توسل به این کتاب آسمانی و توکل به خدا رفع خواهد شد.

انتها ی پیام// ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.