سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

رعایت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی همچنان ضروری است

نوذری گفت: برگزاری مراسم عزا و عروسی، حضور در پارک‌ها و بوستان‌های شهری و حضور در آرامستان‌ها همچنان با محدودیت مواجه اند و رعایت دستورالعمل‌ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، نوذری استاندار ایلام در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا ، با اشاره به وضعیت شکننده و جهش‌های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم بشویم، گفت: رسانه‌ها کمک کنند با آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا ، رعایت و اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرار گیرد تا زمینه‌ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.

او با بیان اینکه واکسیناسیون یک فرآیند عمومی و ضرورت اساسی برای ایمن سازی جامعه است، از رسانه‌ها خواست با آگاه سازی زمینه انجام واکسیناسیون در گروه‌های مختلف را به وجود آورند.

نوذری بیان کرد: برگزاری مراسم عزا و عروسی ، حضور در پارک‌ها و بوستان‌های شهری و حضور در آرامستان‌ها همچنان با محدودیت مواجه اند و رعایت و اجرای دستورالعمل‌ها ضروری است.

او مطرح کرد: تجمعات انتخاباتی ، تبلیغات تا برنامه زمانبندی انتخابات و حضور در محافل خانوادگی ممنوع است.

استاندار ایلام خواستار بهره گیری و استفاده از طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی در همه شهرستان‌ها شد و از فرمانداران خواست با نظارت و حساسیت بیشتری رعایت دستورالعمل‌ها را دنبال کنند و اجازه ندهند روند کاهشی کرونا موجب سهل انگاری و بی توجهی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.