سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق تولید داخلی با خرید کالاهای ایرانی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مردم با خرید کالاهای ایرانی و حمایت از صنعتگران به تولید محصولات در کشور رونق دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه کاشان در بازدید از شرکت دانش بنیان باریج اسانس کاشان، ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی را از اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی دانست و گفت: نامگذاری اقتصادی سال‌های اخیر از سوی رهبر انقلاب اسلامی با رویکرد پیروزی در این جنگ بوده است، در همین زمینه نام‌گذاری امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تدبیری هوشمندانه با نگاه آسیب شناسانه به مسائل اقتصادی کشور است.

او با تاکید بر اینکه شعار «ما می‌توانیم» باید در جامعه تبیین، نهادینه و به باور و فرهنگ عمومی تبدیل شود اظهار کرد: نیروی انسانی کارآمد بیکار نمی‌ماند و اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال برطرف شود باید نیروی کارآمد، متعهد، مجرب و با انگیزه تربیت کنیم تا در عرصه تولید نقش آفرینی کنند.

در این بازدید لاله حجازی مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس گفت: این شرکت با بهره گیری از ابزار و دانش جدید و با نگاه به طب ایرانی و قدیم، محصولات خود را تولید می‌کند.

او افزود: شربت اشتهاآور باریج به عنوان اولین داروی جدید با فرمول طب سنتی در کشور در سال ۸۶ تولید شد وکشت و صنعت گلکاران به عنوان نخستین شرکت زیر مجموعه داروسازی باریج اسانس نیز در سال ۱۳۶۴ کار خود را با کشت گیاهان دارویی، روغن‌کشی، اسانس‌گیری و تهیه پودرگیاه آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس افزود: هم اکنون نیز مرکز تحقیقات این شرکت طرح‌های بالینی زیادی را در کشور اجرا و بخشی از مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌های تولید گیاهان دارویی را تامین می‌کند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.