سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری:

در مقطع ابتدایی ارزشیابی‌های پایانی کیفی و توصیفی برگزار می‌شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری، از برگزاری آزمون پایانی غیرحضوری در پایه ششم ابتدایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و‌ پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امتحانات پایه ششم ابتدایی به صورت غیرحضوری و مانند سایر پایه‌های مقطع ابتدایی به صورت کیفی و توصیفی برگزار می‌شود، گفت: معلمان پایه ششم در شبکه شاد در سه درس فارسی، ریاضی و علوم تجربی با هماهنگی اولیا و شورای مدرسه آزمون برگزار می‌کنند.

او با اشاره به اینکه ارزشیابی سایر پایه‌ها در مقطع ابتدایی در اختیار مدرسه و معلم است، افزود: ارزشیابی تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم کاملا کیفی و توصیفی و بر مبنای اعتماد به معلم و ارزیابی براساس فرآیند پوشه کار دانش‌آموز در طول یکسال آموزشی است.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: در این فرآیند آموزشی تمام فعالیت‌های آموزشی دانش‌آموز در پوشه کار نگهداری می‌شود که این امر نشان‌دهنده نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان و میزان رشد و پیشرفت آن‌ها در طول سال تحصیلی است.

او با تاکید بر اینکه تعدادی از دانش‌آموزان نیاز به آموزش بیشتر برای یادگیری دارند، ادامه داد: در خرداد و تیرماه سال‌جاری با استفاده از ظرفیت معلمان و دانشجو معلمان جهادی برنامه آموزشی برای این گروه برگزار می‌شود تا فرآیند آموزشی همه دانش‌آموزان به دقت ارزیابی و تکمیل شود.

محمدی گفت: برگزاری آزمون ارزشیابی دانش‌آموزان در مناطق کم‌خطر از نظر شیوع ویروس کرونا و سخت‌گذر که دسترسی به امکانات آموزش مجازی نداشتند و در طول سال تحصیلی نیز آموزش حضوری برگزار شد، ارزشیابی نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.