سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مومنی: استقلال می‌تواند در بهبود روابط ایران و عربستان نقش داشته باشد

کارشناس فوتبال گفت: استقلال با توجه به سابقه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا دارد می‌تواند در بهبود روابط ایران و عربستان نقش مهمی داشته باشد.

محمد مومنی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ماجرای میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی در مسابقات آسیایی، اظهار داشت: زمانی که استقلال برای شرکت در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان شد مسئولان ایرانی از نوع برخورد عربستانی‌ها ابراز خرسندی کرده بودند و این موضوع قابل تقدیر است. استقلال با توجه به سابقه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا دارد می‌تواند در بهبود روابط ۲ کشور نقش مهمی داشته باشد.

او افزود: با توجه به اینکه اعتقادات ۲ کشور به یکدیگر نزدیک است، می‌توان این استدلال را کرد که هیچ اختلافی در کار نبوده است. ما باید مشکلات را خودمان حل کنیم. AFC هم برای اینکه در آسیا آرامش ایجاد کند باید میزبانی را به ایران بدهد.

مومنی ادامه داد: ما در صورت میزبانی از نماینده عربستان می‌توانیم میهمان نوازی آن‌ها را جبران کنیم و نشان دهیم که می‌توانیم در خیلی از عرصه‌ها با یکدیگر ارتباط داشته باشیم. این موضوع می‌تواند پله‌ای باشد تا ۲ کشور به یکدیگر نزدیک شوند و بتوانند در سطح بالاتر نیز با یکدیگر توافق کنند.

او اضافه کرد: تمام نماینده‌های ایرانی به غیر از پرسپولیس از میزبانی کشور مقابل رضایت داشتند. ما نشان دادیم که می‌توانیم با وجود محدودیت عملکرد خوبی داشته باشیم، زیرا ۳ نماینده ایران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. امیدوارم AFC یک تصمیم منطقی در این زمینه بگیرد، زیرا ما حداقل می‌توانیم میزبانی خوب حریف را جبران کنیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص جدال الهلال با استقلال، تشریح کرد: الهلال همیشه لقمه گلوگیری برای استقلال است. استقلال در حال حاضر در آسیا آقایی می‌کند. ما یکی از قطب‌های آسیا هستیم و هیچکس نمی‌تواند از آن چشم پوشی کند. استقلال و الهلال به عنوان ۲ غول فوتبال آسیا به یکدیگر برخورد کرده اند. حریف عربستانی در حال برطرف کردن نقاط ضعف خود است. استقلال هم در درجه اول باید بازیکنان خود را حفظ کند و بعد از آن نقاط ضعف را پوشش دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
جواد
۱۴:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب آقای مومنی این غولی که گفتید چرا اینقدر کرک وپرش ریخته است. هرچه نگاه میکنم هیچ شباهتی به غول ندارد!
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرص خوردیدچشماتون خوب نمی‌بینه مشکلی نیست