سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ متخلف اراضی ملی در روستای "قزلقوپی" دستگیر شدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: ۲ عامل تخریب مراتع روستای "قزلقوپی" این شهرستان دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری پاسگاه انتظامی دارلک حین اجرای حکم مبنی بر خلع ید و اعاده به وضع سابق اراضی ملی با تمرد و ممانعت محکومان روبرو شدند و در نهایت ۲ متخلف را  دستگیر و روانه زندان کردند.

پاتو با اشاره به دایر شدن شعبه ویژه دعاوی منابع طبیعی در دادگستری این شهرستان، افزود: شعبه ویژه دعاوی منابع طبیعی و تخریب و تصرف اراضی ملی با دستور رئیس دادگستری این شهرستان راه‌اندازی و قاضی ویژه‌ای نیز برای بررسی سریع پرونده‌های این حوزه تعیین شده است.

او اضافه کرد: در گذشته پرونده‌های تخریب و تصرف اراضی ملی مدت زمان زیادی در نوبت بررسی قرار می‌گرفتند و متخلفان از این فرصت برای تخریب بیشتر اراضی تصرف شده استفاده می‌کردند.

پاتو تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر انواع تهدید به جنگل‌ها و مراتع مانند قطع درختان و دست درازی به جنگل‌ها، تغییر کاربری و تصرف و تعدی به اراضی ملی، تخریب عرصه و تغییر کاربری و آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.