سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای درمان بیماران کرونایی

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی کرمانشاه هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه از مراجعه ۶۰ هزار بیمار به بیمارستان‌های تامین اجتماعی در ایام کرونا خبر داد و گفت : از این تعداد حدود هزار و ۳۰۰ بیمار کرونایی بستری شده اند که ۱۴ درصد آن‌ها بر اثر شدت بیماری جان باخته اند.

او گفت : در این مدت ۱۵ هزار سی تی اسکن گرفته شده است که رقم بالایی محسوب می‌شود.

او افزود: در بیمارستان شهدا ۵۰ تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و در بیمارستان حضرت معصومه نیز مادران باردار کرونایی در فضایی کاملا مجزا و ایزوله که از بخش بستری منفک است، پذیرش می‌شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه برای تامین اکسیژن بیماران کرونایی در بیمارستان‌های این سازمان مشکلی وجود ندارد، افزود: با خرید دستگاه اکسیژن ساز دوم برای بیمارستان شهدا، ظرفیت تولید اکسیژن در این بیمارستان از ۴۰۰ لیتر در دقیقه به ۶۰۰ لیتر در دقیقه ارتقا پیدا کرده و دومین دستگاه اکسیژن ساز نیز برای بیمارستان حضرت معصومه (س) خریداری شده است.

حجتی پور از تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای درمانگاه اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: به زودی درمانگاه اسلام آبادغرب دو شیفته می‌شود.

او گفت: ۳۹ درصد از جمعیت استان کرمانشاه معادل ۷۷۰ هزار نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی در ۷ کلینیک و دو بیمارستان این سازمان بهره‌مند هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.