سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه اعلام حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

آیت‌الله رئیسی گفت: دولتی کارگر است که دیوارهای برافراشته در مقابل شفافیت عملکرد و قراردادهای پر حاشیه را فرو خواهد ریخت.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ،  آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای از حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

مردم شریف ایران، خواهران و برادران عزیزم.

سلام علیکم

انقلاب شکوهمند اسلامی مردمی شما، چهل و سومین سال خود را می‌گذراند و همچنان شعار‌های مبنایی ما که تحقق ارزش‌های دینی، عدالتخواهی، استقلال‌طلبی و آزادی‌جویی بود، بعنوان اولویت‌های ممتاز، در بلندای آرمان انقلاب می‌درخشند. آرمانی که زنده، پویا، قابل دستیابی و امیدآفرین است. پیشرفت‌های مادی و معنوی " اصحاب ما می‌توانیم" خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز، کشور ما را از حضیض ذلت به قله عزت رسانید. کتاب زرین افتخارات زنان و مردان سرزمینم مملو از لحظات تلخ و شیرینی است که سرنوشت یکسانی را برای ما رقم زده است. آرزوی «ایران قوی و سربلند»، فصل مشترک این تاریخ پر فراز و نشیب است.

اگرچه مساعی صورت گرفته در دوره‌های متمادی، قابل تقدیر است، اما اینک در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضعف مدیریت اجرایی، تقلیل توجه به آرمان‌های مبنایی یا انحراف از آن، بخشی‌نگری، گم کردن اولویت‌ها، تن دادن به ساختار فرسوده، جهت‌گیری‌های چندگانه و متعارض، بوروکراسی ناکارآمد و مزاحم، سیاست‌زدگی، چشم‌دوختن به بیرون و تحقیر توان داخلی سبب شد که انرژی متراکم و بی‌بدیل قوه اجرایی، نه تنها به صورت کامل و مؤثر استفاده نشود، بلکه خود، منشأ پیدایش مسائل پیچیده در کشور باشد. البته فشار سنگین و بی‌رحمانه بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه، حتماً بر وضع غیرقابل قبول کنونی مؤثر بوده‌اند، ولی علت اصلی شکل‌گیری این وضع، به سوء تدبیرها، ناکارآمدی‌ها و تضییع فرصت‌های خدمتگزاری باز می‌گردد.

قرار نبود که از درد مردم بی خبر باشیم.

 قرار نبود که مردم در فشار‌های اقتصادی بی پناه بمانند.

قرار نبود که از آمدن به میان مردم واهمه داشته باشیم.

اینک ماییم و رنج‌ها و امید‌های مشترکمان. رنجی از جنس زخم‌های دردآور معیشتی و اقتصادی بر پیکره اعتماد عمومی، و امیدی متکی بر منابع سرشار انسانی و فکری و مادی که چشم‌انتظار مدیریتی توانمند و متکی به مردم برای رسیدن به ایرانی قوی برای همه است.

در طول چند ماه گذشته، گروه‌ها و اقشار و اصناف مختلف، اینجانب را دعوت به نامزدی در انتخابات می‌کردند و البته برخی دلسوزان نیز با دلایل مختلف، خیرخواهانه، می‌خواستند در برابر این مطالبه مقاومت کنم. آنچه من را با این استدلال همراه می‌ساخت، مسؤولیت سنگین قوه قضائیه و برنامه‌های تحولی بود که به پشتوانه تجربه و آشنایی به مسائل و چالش‌های دستگاه قضایی و به یاری طیف وسیعی از نخبگان، و همراهی و امیدآفرینی قاطبه مردم، با جدیت دنبال می‌کردم و بحمدلله ارکان استقرار مسیر تحول فراهم گردیده بود؛ اما لطف مردم به این خدمتگزار کوچک تا سر حد مطالبه‌ای فراگیر و عمومی گسترش یافت. اگر این خواست عمومی نبود، برای ادامه مسیر تحول در قوه قضائیه، آسوده‌خاطر بودم. اما مقاومت بیشتر در برابر این موج گسترده، بیش از هرچیز، بی‌اعتنایی به اراده مردم بزرگوار سرزمینم، و گمان راحت‌طلبی در میدان نبرد با رنج‌های مشترکمان را ایجاد می‌نمود. انبوه بدهی‌های دولتی، رشد سرسام آور نقدینگی، نظام بانکی غیر مولد، تورم کمرشکن، به هم ریختگی بازار مسکن و خودرو، مشکلات کارگران قراردادی و شرکتی، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده، بیکاری جوانان تحصیل کرده، تبعیض آزاردهنده در حقوق و دستمزد و هزاران زخم مزمن دیگر، تنها گوشه‌ای از این درد‌های مردم است.

تجربه طولانی اینجانب در سطوح مختلف مدیریتی، به روشنی بر من ثابت کرده است که اگر فساد و مبارزه با آن در کانون‌های اصلی خود مهار نشود و به علاج یک قوه قاهره بیرونی گره بخورد، جریان آن در شکل‌های مختلف ادامه می‌یابد و بلکه روز به روز گسترده‌تر می‌شود. بر این مبنا، حضور خود در عرصه انتخابات را مجاهدتی بنیادین برای مبارزه کانونی با فساد می‌دانم که ان شاء الله با هزینه‌های بسیار کمتر، ریشه‌ها و بستر‌های فسادزا را بخشکاند.

روشن است که مردم به وضع موجود اداری و اقتصادی کشور که نه با ارزش‌های انقلاب و نه با انتظارات جمهور و نه با امکانات و توانایی‌های موجود سازگار نیست، معترض، و گله‌مندند. دولت آینده، برای علاج این درد مشترک، باید عمیقاً معتقد به تحول و تغییر اساسی ریل اداره امور اجرایی کشور به نفع مردم باشد تا در آینده‌ای نزدیک، تلخ‌کامی‌های ناشی از بی‌عدالتی، خمودگی و حاشیه‌سازی را به طعم شیرین و خواستنیِ احساس اجرای عدالت مبدل گرداند.

اینجانب فرزند ملت بزرگ ایران و سرباز کوچک انقلاب اسلامی، با استعانت از خداوند قادر متعال و توسل به امام عصر (عج) و ارواح طیبه شهیدان برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی‌امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزد‌ها و گروه‌های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده ام و تنها در برابر ذات اقدس الهی و پیشگاه ملت ایران، خود را متعهد و مسؤول می دانم.

با شناختی که از چالش ها، ظرفیتها، استعداد‌ها و سرمایه‌های این کشور کسب کرده ام، آمده ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم، "دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم:

دولتی که ارکان و مسئولیت‌های اصلی آن بر دوش جوانان شجاع، تحول خواه، متخصص، پاک و ضد فساد خواهد بود که هر کجا به آن‌ها اعتماد شد، قدرت و افتخار برای ایران آفریده اند.

دولتی که توجه به محرومان و مستضعفان و طبقات پایین جامعه از مهمترین اولویتهایش خواهد بود و اجازه نخواهد داد که عزت و شرافت و کرامت آن‌ها خدشه دار شود.

دولتی که با اجماع ملی و دیپلماسی هوشمند و مبتکر، حتی یک لحظه را برای رفع تحریم‌های ظالمانه از دست نخواهد داد. با دیپلماسی برآمده از قدرت و توانایی‌های داخلی، تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا، مخصوصاً با همسایگان را، با سرعت پیگیری می‌کند.

 دولتی که پاسدار آزادی بیان و قلم، و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی و متعلق به همه مردم ایران است. باید راه‌ها و بستر‌ها برای نقش آفرینی مردم در تحقق عدالت باز شود و ملت ایران، زنان و مردان، با قومیت‌های مختلف، با زبان‌های متنوع و با سلایق و باور‌های فرهنگی و سیاسی متفاوت، باید به یک نسبت به دولت احساس تعلق کنند و «ایرانی بودن» برای تضمین همه حقوق شهروندی آن‌ها کفایت کند.

 دولتی که دیوار‌های برافراشته در مقابل شفافیت عملکرد و قرارداد‌های پر حاشیه را فرو خواهد ریخت و خود را در اتاق شیشه‌ای در منظر ارزیابی و قضاوت مردم قرار خواهد داد.

 دولتی که تأمین اشتغال پایدار را تکلیف قطعی خود می‌داند و اجازه بیکاری و اخراج ظالمانه کارگران را نخواهد داد.

 دولتی که خود را موظف به رشد و بالندگی فکری، علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه می‌داند و به پشتوانه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خود، و با نقش آفرینی اصحاب فرهنگ و اندیشه، امکان بالندگی و تبلور بیشتر فضائل اخلاقی آحاد مردم ایران را فراهم خواهد کرد.

مردم عزیز ایران،

در آستانه قرن جدید نیازمند «تحول» همه‌جانبه و نظام‌مند برای نیل به «ایران قوی» هستیم. تغییرات جزیی و پنهان کردن مسائل اصلی مردم در تعارفات سیاسی و زدوبند‌های جناحی، دردی را دوا نمی‌کند. مردم از انتخابات به دنبال این نیستند که فرد یا گروهی از صندلی قدرت بلند شود و قبیله دیگری با نشستن به جای آنها، امکانات کشور را بین خود تقسیم کنند. نتیجه انتخابات باید «تحول» واقعی یعنی بازگرداندن امید و نشاط به زندگی مردم باشد.

در پایان از همه گروه‌ها، محرومان و دردکشیدگان، دانشگاهیان، حوزویان، نخبگان، جوانان عزیز و آحاد جامعه که مطالبه حضور اینجانب را داشتند و همه آنانی که خواستار تغییر وضع موجود هستند، برای همسنگری و کمک به خلق مشارکت حداکثری تاکید می‌نمایم و یقین دارم که به فضل خداوند آینده‌ای بسیار روشن و چشم‌اندازی بسیار زیبا و دلنشین در انتظار ملت صبور و شکور و شایسته ایران اسلامی است.

خدایا تو شاهدی که هیچگاه دنبال مقام و قدرت طلبی نبوده ام و در این مرحله نیز برخلاف میل و مصلحت شخصی و تنها به منظور انجام وظیفه در جهت اجابت توده مردم وجوامع نخبگان و رعایت مصالح اجتماعی و رفع رنج مردم و ایجاد امید پا به عرصه گذارده ام و در این مسیر از تو و اولیاءت استمداد می‌طلبم تا خدمتگذاری شایسته برای این مردم قدرشناس و رنج کشیده باشم. انشاء الله. بعونه و کرمه.

سید ابراهیم رئیسی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حتی درصورت بدست آوردن حداکثر آرا ،
باید پرسید آیا ریاست قوه قضائیه و اعتبار حکم رهبری در انتخابشان برای انجام وظایف خطیر قوه قضائیه در شرایط کنونی بسیار مهم تر نبود؟
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر عادلید برای همه کاندیداها یکسان تبیلغ کنید و صفحه مجزا بگذارید
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه میگه مستقل اومده پایداری ها خودشون رو به آب و آتیش زدن...
تو این ریاست جمهوری کاش قبل از انتخابات افراد معاون اول و وزیرها رو مشخص میکردند....
مردم بعد چهل و اندی سال باید به کارنامه رای بدن به جریان فکری رای بدن اینکه بگی مستقل اومدم یعنی میخوای رای از همه بگیری و این یعنی ایده ی قوی و محکمی نداری که تمام قامت پشت اون وایسی
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسانی که میگن ای کاش رئیسی در قضاییه می موند.
فرض کنید یه رودخانه است که از بالا یه نفر داره سطل سطل زباله می ریزه توش. یه نفر اون پایینه و داره یکی یکی و با سختی زباله ها رو بیرون می کشه.
پس اولویت اونکه نذاریم اصلا آشغالی ریخته بشه و اصلا فسادی در دولت ایجاد.
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه فقط دولت فاسده مثل اینکه سایر افراد در سایر قوه ودیگران مسابقه گذاشتن تو فساد
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی خدا پشت و پناهت باشه
شکیبا
۲۰:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
علیزاده
۱۴:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آیت الله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه حجت الاسلام نبودند ؟ ترفیع گرفتند؟ خخخخخخخ
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر خوشمزه ای تو
خخخخخخخخ
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
۲۲ سال در درس خارج فقه مقام معظم رهبری درس خوانده اند.
شما نگران کسی باشید که دکترایش را از انگلیس می گیرد
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما از اقای ریسی توقع داریم احساسی عمل نکنن و اگر ریس جمهور شدن اول اینکه یکبار هم شده بعد از ۴۰ سال انقلاب از عزیزان جوان و نخبه و مربوط به رشته تحصلی مربوطه رو برای پست وزارت به مجلس معرفی کنن بزاید ۴سال هم جوانان کشور رو ادره کنن اگر دیدید جواب نمیدهد اعوض شان کنید ولی یکبار هم شده امتحان کنید ..رهبر اوایل جنگ یک جوان مثل محسن رضای رو گذاشت فرمانده جنگ شما هم پیرو رهبر در این حرکت باشید تا ببینید چه اتفاقات بزرگی در کشور شکل خواهد گرفت..دوم فساد رو در ادارجات جمع کنید که پدر مردم رو دراورده..سوم یک فکری به حال بانکها بکنید که خیلی از مشکلات اقتصاد به بانکها برمیگرده.پول به جای اینکه دست تولید کننده برسه میره جای دیگه به نور چشمیها به اقا زاده و...‌فکری هم به حال معیشت بیکاری جوانان تحصیل کرده و ازدواج و مسکن بکنید لطفا ارز هم تک نرخی گردد تا جلو فساد ارزی گرفته شود قربان شما نورالدین خانزاده
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب هشت سالم شما رییس جمهور شو ببینیم چیکار میکنی
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عمرا
کامبیز
۱۲:۲۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر ابراهیم
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای رییسی خواهش میکنیم هرچی مسئول نالایق دولت قبلی بیرون بریزید مخصوصا لاریجانیهارا دیگه بسشونه هرچی خوردن
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
گونی پیچ شون کنید
RAJA
۱۱:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
من خیالم راحت مردم شما را برای ریاست جمهوری انتخاب میکنند
ولی چه کسی میتواند مثل شما دستگاه قضا را اداره کند سید مهربان
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
من و شما نمی شناسیمشان ولی رهبر انقلاب گزینه های خوبی برای جایگزینی دارند.
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حفظ سنگر قوه قضاییه که قدرتمند باشه بنظرم از قوه مجریه مهمتر بود
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رهبری می فرمایند که قوه مجریه مهم تره، بعد شما میگی نه قضاییه مهم تره؟؟
علیرضا
۱۰:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اين نوع تفكرات فقط باعث ميشه دوباره قوه مجريه دست يك گروه ناتوان بيافته و وضعيت بدتر هم بشه مطمئنا هم براي قوه قضاييه شخصي قرار ميگيره كه مسير آقاي رئيسي رو ادامه ميده
ابتدا بايد ريشه هاي فساد رفع شه بعد فعاليت هاي قوه قضاييه ارجحيت پیدا می کنه
اگر دقت كرده باشيد تو اين چند وقت كه ايشون رييس قوه قضاييه هستند اقايون دولتي چون بار از دوش خودشون بردارند هي ميگن فسادي اتفاق افتاد قوه قضاييه رسيدگي كنه در صورتي كه ابتدا بايد با عملكرد هاي صحيح جلوي اين فساد رو گرفت که بهترین گزینه براش آقای رئیسی
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینقدرازلفظ سیدصحبت نکنید اقای خاتمی هم سیدبود حآلا کجاست،مگرهرکس سیده،اصلح هم میتونه باشه
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر واقعا دنبال عدالت و شفافیت هستید 1. ارز مفت بیت المال را حذف کنید 2 .قیمت سوخت را واقعی کنید مابه التفاوت انها را به حساب مستحقین بریزید . بقیه کارها > 90 درصد > بطور خود کار درست خواهد شد .
امیرعلی
۰۸:۴۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خطاب رئیسی بزرگ به همه ی نامزدها؛
"ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری"
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیشب خواب دیدی این حرفو زده؟
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
در پناه خدا و عنایت اقا امام زمان باشید اللهم عجل لولیک الفرج
رضا
۰۰:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواهران و برادران یا رئیسی یا ، سعید محمد والسلام
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب اگه اینطور بود چرا رییسی اومد؟ سعیدمحمد بود دیگه
حاجی 1
۰۰:۱۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
قبلا در همین سایت و غیر آن از مدافعان انتصاب ایشان برای قوه قضاییه بودم اما اکنون فرمانده سیاسی،نظامی و اقتصادی توانمند در میدان ، که مکتب شهید حاج قاسم را ادامه دهد نیاز داریم .
محمد
۲۳:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
از الان برنده انتخابات،با احترام به طرفداران دیگر کاندید ها
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب شد انصراف دادی و گرنه دیگه میدون به بقیه کاندیداها نمی‌رسید:)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی هم رییس جمهور بشه باز وضع درست نمیشه
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه رهبر نگفتن دولت جوان و مومن انقلابی؟
الان هرچی پیرمرده ثبت نام کرده که
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا را شکر آیت الله رییسی آمدند... واقعا اینقدر هر کی راه افتاده آمده کاندید شده آدم تاسف می خورد... اینقدر مدیریت تدبیر و امیدی ها ضعیف و سطح پایین بوده که هر کسی می گوید من بیایم رییس جمهور شوم از روحانی بهتر هستم.... اینقدر حفره داشته مدیریت این دولت و وزرایش که هر کی هوس کرده بیاید بشود رییس این ملت...
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه تموم شد دوران گول زدن قشر خاکستری ... سلام بر ابراهیم بت شکن
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس قوه قضائیه برای مبارزه با فساد میخواهد رئیس قوه مجریه شود.
شهروند گمنام
۲۲:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سپاس خدای را که قوهء قضاییه آباد شد و اکنون زمان آبادی قوهء مجریه است !
حمید
۰۸:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرکی به همین اندازه آباد می کرد الان همه جا گلستان شده بود جناب شهروند گمنام.
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سید اولاد پیغمبر شما قبول داریم بخاطر شما رای خواهم داد ولا غیر بیا و دولتی مقتدر انتخاب کنید تا ضعیف جامعه نفسی راحت بکشن اقتصاد فلج شده را درمان کنید به امید خدا ودر سایه امام رضا علیه السلام
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقاي رئيسي ما جونان اين كشور پشت سر شما هستيم،‌ آتش به اختيار براي ساخت كشوري بهتر به فرمان شما و رهبر كار ميكنيم.....
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای مسوول دولتی ( پیام ۱۸:۲۵ ) بفرمایید دولتی که از اول گفت با مذاکره و تعامل همه. تحریمها. را. بالمره. بر میداریم و همه مشکلات کشور حل میشود چرا حل نشد
چرا تحریم‌ها چند برابر شد ؟. حتما همان دلیل همیشگی ترامپ از برجام خارج شد را می‌آورید خوب ترامپ خارج شد اروپا. چرا به تعدادش عمل نکرد ؟. اصلا چرا یک
توافقنامه بین المللی طوری باید نوشته شود که هیچ ضمانت اجرایی نداشته باشد ؟. متنی که شما نوشتید بشدت طلبکارانه است. آنوقت میگویید. دولت راتخریب می‌کردید
شما انظار تشویق دارید. تورم. ۶۰۰ درصدی مسکن .. گرانی‌ها ی کمرشکن ...رکود و تعطیلی کارخانه ها ازجمله هپکو. _ آذرآب_ ماشین سازی تبریز _. ارج. و الی آخر .....
دلار ۲۵ هزار تومانی _. سکه ۱۶. میلیونی. _٬ گوشت ۱۵۰ هزار تومنی _. پراید ۱۵۰. میلیونی. نتیجه هشت سال دولت شماست حالا انتظار دارین مردم برای شما هورا بکشند
از رد صلاحیت اصلاح طلبا ن گفتید این فجایع را. اصلاح طلبا ن درست کردند حال انتظار دارین فرش قرمز براتون پهن کنند.
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب آقای رییسی مگر شما از سالها پیش در سمت های مختلف در دستگاه قضایی تشریف نداشتید؟چرا با فساد مبارزه نکردید.مگر کار قوه و دستگاه شما همین مبارزه با فساد و دزدی و اختلاس و مال مردم خوری و انحصار و گرانی و احتکار و ...نبوده.چرا وضع کشور این است؟چرا اینهمه فساد در خود دستگاه قضا؟ایران بدون تعامل و صلح با دنیا تنهایی و با تحریم که خواست ایدئولوژیک شماست نمی تواند پیش برود.کار را باید به کاردان سپرد.مردم خسته اند از تکرار روزهای تاریک.مردم نیاز به آرامش و آسایش دارند.مردم عزت ایرانی خود را می جویند.مردم ایران می خواهند یک ملت باشند.نه جزئی از یک امت.
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستای که این همه از ریسی تعریف میکنید چرا این همه جوگیر شدید؟؟؟

ایشون قبل از اینکه ریس قوه قضاییه بشن 20 سال معاون قوه قضاییه، دادستان کل کشور و بازرسی کل کشور بوده یعنی با احتساب این 3سال ریاست قوه قضاییه میشه 23 سال در رأس قوه قضاییه بوده.. حالا این 23 سال چه عملکردی داشته؟؟؟

این هم بدونید اگه قوه قضاییه قوی بود ی دونه مشکل تو کشور نبود مسیولین جرات خیانت نداشتن.
اومده با رانت و فساد جلو گیری کنه از 20سالگی دادستان کرج بوده و همیشه مسئول بوده و دکتر شده.
مردم حرف قشنگ،تصمیم از روی احساس یعنی تا ثریا میرود دیوار کج
منصور
۲۰:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی جان // تمام اینها را که فرمودید درد های مردم بود // ولی راه حلی براشون نگفتی
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا همه خدمتگزاران به اسلام رو در پناه خودت از همه خطرات حفظ بفرما علی الخصوص رهبرم, اقای رییسی, اقای جلیلی وو
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی به محض آمدن به قوه قضائیه،حدود60 قاضی متخلف رابرکنارکردند،کسی که عقل داره وتواین اجتماع گشته، میدونه که اینکار(حذف 60 قاضی متخلف) یعنی چه؟ اااااللللللتتتتتتمممممااااااااسسسسس تفکر
امین
۱۸:۳۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از ویژگی های پاک آیت الله رییسی فراری بودن او از قدرت است . این یعنی یک فرد انقلابی --فردی که خواهان قدرت نیست و برای ریاست جمهوری حرص و طمع ندارد.-
_اما در مقابل اصلاح طلبانی که رییس جمهور را هیچکاره می دانند , صف بسته اند برای رییس جمهور شدند- امثال آخوندی--کواکبیان--محسن هاشمی--لاریجانی--جهانگیری-- و غیره
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه تناقضی
کسی که از ریاست یک قوه میره برای ریاست یک قوه دیگه طالب قدرت نیست پس چیه؟
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشالله قبول حق باشد تسمیم خداپیندانست هم خلق خدامتشکرم
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
حاج آقا با دست پس میزنی با پا پیش میکشی این همه ادا واطفار نیاز نبود مثل یک مرد میگفتی میام ومیامدی
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیشک با مشورت رهبری این تصمیم مهم را گرفته اند و سردار سعید محمد هم این تصمیم خوشحال هستند
امین
۱۸:۳۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
ائتلاف رئیسی-جلیلی-سعید محمد قطعا زیباترین ائتلاف در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه جالب که یهو محمد و رییسی هم تیمی شدن اخه محمد اولش گفت مستقلم و هیچ نظری درباره رییسی نداشت
ناظم
۱۷:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشالله که خدا کمک کنه و میبریم سید خدا
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ابوالفضل
۱۷:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کس نتواند جلوی خودروسازان و دلالان و مفسدان اقتصادی را در این کشور بگیرد و قیمت خودرو را به روال سابق برنگرداند خیانت کرده به خون شهدا و رای که حق الناس است. پس اگر نمی توانید وارد نشوید و خودتان را مدیون شهدا و ملت نکنید
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد رییسی
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام در بین گزینهای رییس جمهوری اقای ریسی بهترین گزینه هست ما کسیا میخوایم که از ریشه این گرانی و این فساد گسترده این حق کشی در حق کارگران با این حقوق ۲۵۰۰ را از بین ببره به خدا من تو پمپ بنزین کار میکنم نه بیمه دارم به صورت روز مزد نه بازرس اداره کار میاد نه بازرس اداره بیمه متاسفانه اقای وزیر هیچ رسیدگی در حق کارگران پمپها نمیکنند باید بازرسان هر ماه رسیدگی کنند لیست حقوقها را چک کنند امدند تمام کارگران را از بازنشستگان گرفتند که تمام مزایاشونا بریدند خوب اینها را رسیدگی کنید این چه وضعیتی هست
شهروند گمنام
۲۲:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سادگی بدترین درد شماری از ایرانیان است!
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
فرزند ایران
۲۰:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببخشید پمپ بنزین های آلمان هم به کارگران ۲۵۰۰ حقوق میده
علی برکت الله
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و درود خدا بر تو باد سید عزیز
با امید به خدا موفق باشید
سیده زهراحسینی
۱۶:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوش آمدی سیدخدا.انشالله دعای خیرائمه اطهار علیهم السلام ومستصعفین صبورکشورهدیه به شماباشه
ناامید از مسئولین
۱۶:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
من دوست دارم بیاد تا همه بدون کاری نمیتونه انجام بده .......
رحیم
۱۷:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه باید کمک کنیم، یک نفر به تنهایی نمیتونه کاری کنه، حضرت علی(ع) هم تنها بود که نشد کاری کنه
مرضیه
۲۳:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشان در مدیریت های مختلف نشان داده اند که مرد عمل و میدان هستند و با اخلاق و وحدت کار را پیش می برند... دیگه کاری سخت تر از مبارزه با فساد... خدا رحمت به پدر و مادرش بفرستد چقدر کارخانه های تعطیل شده را احیا کرد.... آیت الکرسی پشت و پناهش باشد... خدا إن شا الله دل شما را هم نرم کند که همراه باشی نه سنگ راه
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سهوا +زدم
جواد
۱۶:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوش آمدی عزیز
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدمان اول به خدا دوم به شماست آقای رئیسی
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خطاب به کسانی که می گویند آقای رئیسی در قوه قضاییه می ماند بهتر بود:
اگر یک کم عقل و شعور داشته باشید می فهمید که ریشه فساد در داخل دولت است و اتفاقاً آدمی مثل رئیسی باید این وظیفه(ریاست جمهوری) را برعهده بگیرد تا بتواند فساد را از ریشه حل کند.
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا.چون فسادهاییکه درقوه قضاییه پیگیری میشه
محمد
۲۳:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرفت درسته ولی توهین نکن دمت گرم
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای من رئیسی است
چهار سال است منتظرم
چهار سال پیش هم به رئیسی رای دادم و این بار هم رای من رئیسی است
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود.امیدوارم مردم این بار گول نخورند.
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینبار گول نمیخوریم
کیانم
۱۴:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سید ابراهیم دلیل اومدن من به پای صندوق رای هستش خووش اومدی
کیانم
۱۴:۵۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و درود برا آقا رئیس عزیز جانم فدات مرد میدااااااااااااان
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خطاب به اقای علم الهدی وحوزویان اقای پناهیان لاکچری ونمایندگان مجلس به ارزویتان رسیدید حالا دست ازتخریب دولت بردارید بروید بفکر جشن وسرورتان برای پیروزی رئیسی باشید4سال تمام ازتمام تریبونهای کشور برای تخریب وسیاه نمایی دولت رئیس جمهور استفاده کردید ویکبار برای محض رضای خدا امام جمعه مشهد اقای علم الهدی خوبی ومصبت دولت را برزبان نیاورد وهمیشه بابدترین لحن والفاظ رئیس جمهور ودولت را خطاب میکرد والحمدالله این تریبونداری وبی ایمانی این افراد نتیجه داد وباهمت اقای جنتی ورد صلاحیتها ومنصرف کردن سیدجسن خمینی وپرونده سازی برای ظریف راه پیروزی را برای یار مشهدی هموار ساختند ودرود بردینگرایی وایمان شماها برای رسیدن بقدرت وسیاست نه تنها دولتی را خار وخفیف وسنگ اندازی درکارشان کردید بلکه معیشت مردم را بخاطر همین قدرت وثروت به گروگان گرفتید تا با موج نارضایتی مردم برعلیه اصلاح طلبان وعدم شرکت اکثریت ملت که خواست شماها بوده به پیروزی برسید جناب علم الهدی پیشاپیش انتخاب داماد عزیزتان را بعنوان رئیس جمهوری ایران تبریک عرض میکنم امیدوارم منبعد خطبه های نماز جمعه مشهد زبان نقد داشته باشد هرچند تابحال نقدی بردستگاه قضا نداشتی انشالله دردولت رئیسی زبان نقد شما لاال نشود وهمچنین لیست اسامی بستگان را برای استخدام دراستانداری مشهد وتهران وسفارتخانه ها مهیا تا به امیدخدا فیض ببرند
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر ابراهيم . خداوند به آبروي حضرت زهرا اين فرزند برومندشو رو سفيد كنه
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوش آمدید سید بزرگوار یکی از بزرگترین مشکلات این کشور انتصاب افراد غیر متخصص و متعهد در مسئولیت ها و کنار گذاشتن متخصصان واقعی بر سر کار و مسئولیت است. امروز بهترین فارغ التحصیل های دانشگاه های برتر کشور بی کارند و یا در سطوح خیلی پایین اداری مشغول فعالیت هستند.ولی افراد بی شمار مدیر و مستخدمی داریم که فارغ التحصیل دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی بوده و به واسطه پارتی بازی مسئولیت ها را برعهده گرفته اند حتی با مدارک غیر مرتبط.
کسانی در مستند جهاد کشاورزی قرار دارند که یکبار هم زمین کشاورزی را از نزدیک ندیده اند و تنها دغدغه شان گرفتن حقوق و انواع مزایا است. و کار اداری یک روزه کشاورز بیچاره را ماهها به همدیگر پاسکاری می کنند.
کسانی در مسند دانشگاه های کشور قرار گرفته اند که به دنبال گرفتن دانشجو صرفا برایی افزایش تولید مقالات برای اساتید هستند نه حل کردن یک مشکلی از مشکلات کشور
خلاصه اینکه باید زلزله ای در کشور ایجاد شود، و افراد نالایق از مسند همه مسئولیت ها کنار گذاشته شود.
و البته همه این کار ها آسان نخواهد بود و مطمئن هستم که خداوند یاور شما بزرگوار در این مسیر دشوار خواهد بود.
ما هم به عنوان سرباز شما در هر رده و رسته ای که لازم باشد پا در رکاب خواهیم بود و دعاگوی جنابعالی
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کی دانشگاه آزاد و غیر انتفایی درس خونده یعنی بی سواد !!! من چند نفر درس خونده دانشگاه دولتی تهران معرفی کنم که فرق هویچ و خیار از هم تشخیص نمی دهند
رحیم
۱۷:۱۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
برادر من اگه میخوای پارتی بازی رو بکوبی چرا دانشگاه آزاد و.. اینا رو تخریب میکنی، من خودم هم دانشگاه آزاد درس میدم هم دولتی،، تووی هر دوشون همه جوری هست.
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ضدتبلیغ خوبی بودی واسه رییسی
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر ابراهیم عزیز
خوش امدی مرد
درود
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. از اول هم مشخص بود که قرار گرفتن آقای رئیسی در قوه قضائیه، سکوی پرتاب او برای ریاست جمهوری است. بیچاره کسانی که به عدالت خواهی این جور آدم ها دل خوش کرده اند!
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
و با اطلاح طلبان مثل این 8 سال به اوج میرسند البته اوج قیمت دلار اوج قیمت مسکن اوج تورم اوج قیمت مرغ و ....
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباهی مثبت دادم ببخشید
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درست مثبت دادم.
اینم واسه خودتون ما که رفتیم ... قرار ما پل صراط !
امیرحسین
۱۴:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام علی ابراهیم
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهترین گزینه سعید محمد خواهد چون سابقه مدیریت اقتصادی دارند ولی اقای رئیسی سابقه مدیریت اقتصادی ندارند از مردم میخوام با عقلشون تصمیم بگیرن نه با دلشون
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین دوبار که با عقلشون تصمیم گرفتن و به روحانی رای دادن بس نیست؟!
مگه چشم نداری ببینی این آقا هر جا که میره تحول به پا می کنه؟!
مگه فقط قوه قضاییه بوده؟
آستان قدس رو شما فراموش کردی. من خودم ساکن مشهدم. از نردیک دیدم که چه تحولاتی به پا کرد.
آستان قدس هم اگه نمی دونی چقدر وسیعه دیگه مشکل خودته.
ابوالفضل م 20
۱۴:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخدا قسم که شما مطمئن شدی احمدی نژاد رد صلاحیت شده امدی ثبت نام کردی والا روز اول باید احساس تکلیف میکردی انشااله به مصلحت مردم باشه برای مردم کاری کنید شما ادم خوبی هستید ولی ای کاش تو این شرایط کسی می آمد که تجربه این کار رو داشت و توانمند بود در این زمینه ، چون این دولت به اندازه کافی دست اندازی کرده برای دولت بعدی لذا مردم هرچقدر هم شما خوب باشید تو فشار خواهند بود
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی بیاد بهتره به نظرت؟
الان کسی هست نیومده باشه؟
ابوالفضل
۱۴:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نور امید در دلم روشن شد
روحیه ای تازه گرفتم
خدا قوت سید ابراهیم
الف
۱۵:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوش بحالت عقل نداری راحتی.................
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوشبحال توکه عاقلی
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جواب الف : عقل رو اونایی ندارن که 8 سال یه ملت رو بدبخت کردن
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جواب ج : مگه رهبر نگفت به دولتمردان بی ادبی نکنید
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر ابراهیم
محمدهادی
۱۴:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و درود خدا بر سید عزیز و بزرگوار جناب سید ابراهیم رئیسی
محمدهادی
۱۴:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و درود خدا بر سید عزیز و بزرگوار جناب سید ابراهیم رئیسی
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سیدخدا رفتار غیرخدایی
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط پناه میبرم به خوده خدا از دست بنده های متظاهرش
ناسناس
۱۴:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشااله و به یاری خدا
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
امید به خدا موفق باشی
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
من فقط به آقای رئیسی رای میدم. و به همه توصیه کردم فقط به ایشان رای بدن. درود بر آقای رئیسی.
محمد هادی
۱۴:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و دورود خدا بر سید عزیز و بزرگوار سید ابراهیم رئیسی ...
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر رئیسی
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاالله با آمدن آقای رئیسی بسیاری از مشکلات داخلی که به وجود آمده حل خواهد شد فقط باید بصیرت سیاسی داشته باشیم و از روی احساسات تصمیم نگیریم . قدمشان مبارک است
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
صلی علی محمد سید ما خوش امد.بیا تا ببینیم ابراهیم بت شکن چه میکنه.رهبری با درایت حتما نفرز دیگر برای قضا خواهد گذاشت
حسن م
۱۳:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر سید عزیز وبزرگوار.
دیگه داشتیم دلواپس میشدیم.خوش آمدی.دست خدا وامام علی وسید علی به همراهت.ان شاءا... که امید رو به جامعه برخواهی گرداند.
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید تو قوه قضاییه میموند
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
حضرت آقا یه نفر انقلابی دیگه رومنصوب خواهند کرد
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
پستش خوبه اگربیاد جانشین نداره رای نمیدم
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عملکردش رو تو قوه قضائیه قبول داری ولی عقلانیتش رو که اومده قبول نداری ؟ اگه رای نیاره تضعیف میشه و توی قوه قضائیه هم نمیتونه خوب کار کنه در ضمن آستان قدس رو با اون عظمت اداره کرد و این نشان لیاقتشه و در ضمن دولت متشکل از تعداد زیادی افراد هست که اگر کار آمد باشند کارایی به حداکثر می رسه و قائم به فرد نیست .
محمد
۱۳:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
قدر ابراهیم را بدانیم . یکبار ندانستیم اینار بدانیم . سلام بر ابراهیم
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
محمد
۱۳:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
قدر ابراهیم را بدانیم . یکبار ندانستیم اینار بدانیم . سلام بر ابراهیم
یامهدی بیا
۱۳:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
الحمدالله رب العالمین انشالله با آمدن این سید بزرگوار ، ظهور نزذیک است
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده هم با اینکه هنوز ثبت نام نکرده ام ولی از کاندیداتوری انصراف می دهم! دوم اینکه کسانی که ثبت نام کرده اند سهم خودشان را به موقع دریافت خواهند کرد و این شلوغ بازی ها هم فقط جنگ زرگری است. علی برکت الله!!
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی باید میموند قوه قضائیه تا دست اختلاس گرا و دزدهای بیت المال و... رو کوتاه و قطع کنه
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهتر نیست دولتی تشکیل بده که اختلاس و ... توش نباشه تا بخواد دست قطع کنه؟
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اومده که اختلاس رو از بین ببره در حد توان البته نه اینکه منفعلانه دست اختلاس گران رو کوتاه کنه
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
با حضور جناب رئیسی رای من مشخص شد
تا الان خیلی به همه افرادی که ثبت نام کرده بودن و گذشته شون و کارنامه اش فکر کردم و بررسی کردم
اما الان فقط آقای رئیسی
انشا الله قوه قضائیه را بسپارند به کسی مثل خودشان
و در قوه مجریه تلاش کنند تا آنچه مردم کشور عزیزم لایق آن هستند محقق شود به یاری خدا
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
به همین خیال باش اگه تاالان یارانه ای به مردم پرداخت مید منبعد دربست سمت عراق وسوریه حوزه
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بالاخره اومد
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی خیلی خوشحال شدم ازاین خبر.
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
الله اکبر
عارف
۱۲:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ولی کاشکی نمیومدی
باید سه تا قوه دست نیروهای انقلابی باشه
حالا قوه قضائیه چی میشه؟
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
قوه قضائیه را هم میدن به اهلش
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
رهبر عزیز باهوش و ذکاوتی داریم. کسایی رو میشناسه که ما نمی شناسیم. خیالتون راحت. رهبر حواسش هست کی رو انتخاب کنه.
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر بد بختیم اینقدر قحط الرجال شده که رئیس قوه قضاییه میاد قوه مجریه همه عزا میگیرن که وایییی قوه قضائیه رو چیکار کنیم
مهدی
۱۲:۰۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر ابراهیم ان شاءالله که خداوند توفیق بدهد که با اخلاص و موفقیت در راه جمهوری اسلامی تلاش کنیم و در این انتخابات پر شور و مشارکت با انتخابات درست شرکت کنیم
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما نیاز داریم به فردی که جوان باشند و اقتصادان یا سیاستمدار باشد نه شما اقای رئیسی بعدشم خوب نیست وظیفه ای که رهبری به شما محول کرده نیمه تمام رها کنی
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقا اینا همشون قدرت طلبن..وسرو دست میشکنن واسه قدرت ..
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
با صلاحیت تر از رییسی وجود نداره
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
رهبری، یک مومن دیگر را جانشین رئیسی در قوه قضاییه میکند، شما نگران نباشید
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
" با صلاحیت تر از رییسی وجود نداره ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
در قانون اساسی اومده که رییس قوه قضاییه میتونه کاندیدا بشه و از طرفی این شخص باید منصوب رهبری باشند پس ایراد شما به قانون اساسی هست تا ایراد به رهبری
اول فکر کن بعد نظر بده
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و رحمت خدا بر آقا و سید بزرگوار! دستان دزد و غارتگرشان را از بیت المال قطع کردی و اکنون زمان محاکمه آنهاست با قدرت و شجاعت بیشتر. شکی نیست که ابراهیم، رییس جمهور مقتدر بعدی است و زمان شکستن گردن بتهای کوچک و بزرگ داخلی و خارخی!
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور تونستی وظیفه ای که رهبری به شما محول کرده بود نیمه تمام رها کنی بعدشم تو این دوره حساس نیاز داریم رییس جمهور اقتصاد دان یا سیاست دان باشد نه کسی که فقط از مسائل دینی میداند!!!!
سرباز وطن
۱۲:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
با همین حرفا ۸ سال پیش یه حقوقدان رو انداختید به ملت . الانم لابد نوبت لاریجانیه دیگه !!!
این دفعه سید مظلومان و محرومان رئیس جمهور میشه تا ببینید تفاوت مردان انقلابی را با مردان غربگرایی که دل در گرو کدخدا دارند
شما وکالت بدهید به روحانی و ما توکل میکنیم بر خدا
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
حقوق دان تونم دیدیم
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نکنه باید لاریجانی رئیس جمهور میشد
sina
۱۱:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
الحمدالله رب العالمین
ان شاالله با تشکیل یه دولت انقلابی بزنی تو پوز هرچی انقلابی نما و غربگرا هست
و دردی از مردم دوا کنی
علی دهقانی
۱۱:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سید خوش آمدی بریم برای ساخت ایران قوی
علی
۱۱:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر همسنگر سردار دلها خوش آمدی
یاسین
۱۱:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
وسلام. دستش درد نکنه که اومد.
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درودبرسیدعزیزمادرت فاطمه زهرانگهدارت
حسین
۱۰:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نیا سید.این اشتباه رو انجام نده.حیف قوه قضاییه رو خالی کنی.رهبری تشخیص دادند شما به درد اینجا میخورید.پس بمونید همینجا.بذارید یه دولت جوان بیاد سرکار.
فکر کنید اگه یک درصد بیاید و رای ندارید چه اتفلقی میوفته!!!

نذارید قوه قضاییه به روال سابق برگرده!!
نیا سید........نیا........
سینا
۱۱:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسوز...
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای قوه ی قضاییه رهبری یک نفر دیگر را با مشورت ایشان می توانند انتخاب کنند. خواهش می کنم احساساتی عمل نکنیم . ایشان با توکل بر خدا و کمک رهبری می توانند کاری کنند کارستان.همون طور که در قوه قضاییه انجام دادند .
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ریاست جمهوری واجب تره توی قوه قضائیه هم افرادی هستن که بتوانند راه آقای رییسی را ادامه دهند.
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا !
درحال حاضر بسیاری از مجرمان دانه درشت اقتصادی و سیاسی هستند که آرزویشان این بود که به هر طریقی ایشان از راس قوه قضاییه حذف شوند و ... و گویا موفق و پیروز شدند...
آیه
۱۰:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای جان مرد میدان
خیال خیلی ها رو اسوده کردی و خیلی ها رو به وحشت انداختی
بیا که مرد عملی نه لاف و حرف و....
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر ابراهیم
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
علی یارت #مردمیدان
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر ابراهیم
سلام بر ابراهیم روحانا شکن...
میلاد
۱۰:۲۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا پشت و پناهت حتما از سعید محمد و سعید جلیلی استفاده مناسبی کن
یاسین
۱۰:۲۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
وسلام. دیگه باید از آقای رئیسی بطور کامل حمایت کرد. همه آحاد ملت به ایشون اعتماد کردند و اعتماد دارند.
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
صلوات بر مومنین و مومنات و لعنت بر ظالمان