سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی ستاد مرکزی رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی

رئیس کل دادگستری خوزستان از راه اندازی ستاد مرکزی رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی زیر نطر ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آنچه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست، حق شرکت مردم در انتخابات و صیانت از آرای آنان است که باید به آن توجه بسیاری شود و ستاد مرکزی رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی زیر نظر ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی راه اندازی شد.

او با بیان اینکه مسائل اقتصادی که بیشتر آن ناشی از تحریم‌های همه جانبه کشور‌های دشمن و دوست ما است، نباید مردم را از دستیابی به حقی که دارند مایوس کند، افزود: همیشه فرصت برای حل مشکلات وجود دارد و فلسفه انتخابات برای همین تغییرات شیوه‌های مدیریتی و استفاده از فکر‌های نو در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی با تاکید بر ضرورت رعایت انضباط در همه مراحل انتخابات، بیان داشت: یکی از عوامل سلامت انتخابات اجرای منظم اصول بهداشتی و عمل به مفاد آن باتوجه به شرایط موجود است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان این که پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در اولویت این ستاد است، تصریح کرد: از دو هفته پیش نکاتی به شکل تذکر به نامزد‌های انتخاباتی و برخی افراد ارائه شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این مرکز با فعالیت چند خط تلفن، آماده شنیدن اخبار مردمی است و هدف از راه اندازی این ستاد جلب مشارکت مردم در امر پیشگیری است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.