سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات آگاهانه زمینه ساز تحولات سازنده

امام جمعه ساوه گفت: تحولات سازنده در گرو حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه گفت: اصلاحات مثبت و تحولات سازنده در گرو حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات است.

حجت الاسلام حسینی افزود: در مرحله دوم انقلاب باید با پاکسازی و تحول مدیریتیِ کشور به صورت اصولی، مبنایی و اسلامی به سمت صلاح حرکت نماییم

او با تاکید بر مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اضافه کرد: اعتراض به عملکرد‌های ضعیف را باید با حضور در صحنه، و تغییر مدیران ناکارآمد فریاد زد و نباید با تحریم انتخابات و قهر با صندوق رای، مشکلات را دوچندان نمود.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه بصیرت سیاسی و ولایت محوری خنثی کننده نقشه دشمنان است، از شورای نگهبان هم خواست مانند گذشته براساس مر قانون عمل نموده و از تایید صلاحیت‌های مصلحتی افراد نااهل و ناشایسته و بی کفایت خودداری کند.

او همچنین با اشاره به درگیری فلسطینیان با اشغالگران قدس ادامه داد: زیاده خواهی و اشغالگری رژیم صهیونیستی با کشتار مردم بی گناه فلسطین و غزه و تخریب خانه‌های آنان، شعله آتش قهر جبهه مقاومت را برافروخت.

امام جمعه ساوه بیان کرد: مظلومیت این مردم بی گناه، از یک سو و افکار عمومی دنیا از سوی دیگر موجب افتضاح رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.