سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابداران گتوندی در ماه رمضان بیکار ننشستند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند از اجرای ۱۴ عنوان برنامه در ماه مبارک رمضان با تلاش کتابداران این شهرستان خبر داد.

ابوذر اکبری نیا رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تقدیر از فعالیت‌های کتابداران این شهرستان گفت: با تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در ماه مبارک رمضان برنامه‌های پربار و بسیار خوبی در فضای مجازی در محیط برنامه‌های اسکای روم و اینستاگرام از سوی کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با توجه به تعطیلی کامل ۶ ماهه و نیمه تعطیل بودن حدود ۱۰ ماهه کتابخانه‌های عمومی تلاش کردیم که در سطح کتابخانه‌های عمومی، ارتباط اعضا و کتابخانه‌های عمومی قطع نشود و ثمره این تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها اجرای این چنین برنامه‌هایی است که با استقبال بسیار خوب کتابداران و اعضا روبرو شده است.

اکبری نیا اجرای ۱۲ عنوان برنامه در ماه مبارک رمضان شامل؛ محفل انس با قرآن، نشست‌های هفتگی کتابخوان، قرائت قرآن، معرفی کتاب، قصه گویی، شعرخوانی، دلنوشته، جمع خوانی، ویژه برنامه‌هایی شامل گرامیداشت روز جهانی قدس، روز تشکیل سپاه پاسداران، لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) و همچنین عید سعید فطر با همت کتابداران پرتلاش و اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با مشارکت کتابداران و اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی از سراسر کشور در فضای مجازی را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

این مقام مسئول اجرای ۲ عنوان برنامه شامل؛ کارگاه آموزشی ۲ جلسه‌ای با عنوان مطالعه کردن، چرا وچگونه؟ و همچنین آیین گرامیداشت روز جهانی تالاسمی از دیگر برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند برشمرد و اظهار داشت: با توجه به همکاری و مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در برگزاری آیین مجازی روز جهانی تالاسمی از این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند تلاش‌های کتابداران شهرستان در اجرای برنامه‌های متنوع در فضای مجازی را ستودنی دانست و بیان کرد: با برنامه ریزی مدون ان شاءالله در تابستان پیش رو با فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار خوب و مفید و مخاطب پسند سعی می‌کنیم نقشی هرچند کوچک در بالابردن سطح آگاهی مخاطبان داشته باشیم.

شهرستان گتوند دارای ۹ کتابخانه عمومی شامل؛ ۵ واحد شهری و واحد روستایی است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.