سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ درصد زوج‌های البرزی موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان البرز گفت: سال گذشته نزدیک به ۹۰ درصد زوج‌های متقاضی موفق به اخذ وام ازدواج خود شده اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهران افشاری، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان البرز گفت: فرایند پرداخت تسهیلات ازدواج در سال گذشته به خوبی انجام شد و بر اساس آمار‌ها حدود ۹۰ درصد کسانی که متقاضی این وام و واجد شرایط بوده اند موفق به دریافت آن شده اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان البرز افزود: فرایند اعطای وام در نیمه دوم سال گذشته سرعت بیشتری داشت وتا حد بسیاری عقب ماندگی‌ها و تاخیر‌های در این بخش را جبران کرد.

افشاری با بیان این که برنامه‌های متنوعی در حوزه ازدواج در دستور کار قراردارد گفت: برگزاری کارگاه‌های پیش و حین ازدواج و تولید محتوای فرهنگی برای آگاهی بخشی و ارتقا مهارت جوانان از جمله مهمترین برنامه‌ها در این راستا محسوب می‌شود.

او با تاکید براین که چند نهاد به شکل موازی در حوزه ازدواج و کاهش طلاق فعال هستند افزود: ضرورت دارد تا در این بخش با برگزاری نشست‌های مستمر هماهنگی میان دستگاه‌ها برای اثرگذاری بیشتر صورت پذیرد و فعالیت‌ها شکل جزیره‌ای به خود نگیرد.

افشاری گفت:یکی از برنامه‌های ما ورود به موضوع وقوع طلاق است و در تلاشیم با ظرفیتی که در مراکز مشاوره خود داریم زمینه را برای سازش زوجین و پیشگیری از طلاق فراهم کنیم.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهروز
۲۱:۲۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
با سلام بنده 5ماه پش برای وام ازدواج ثبت نام کردم دیروز پیامک معروفی از بانک مرکزی اومده رفتم بانک بانک سپه شعبه میاندوآب میگه 3تا ضامن باید بیاری 1نفر کارمند با شرایطی که بانک میگه و2تا بازاری سفته چک .10نفری که کارمند بود رو انداختیم کسی ضامن نمیشه واین مورد را بانک دقیق میدونه یک کاری دولت جمهوری کرده اگر کسی بتونه وام ازدواج بگیره یعنی پل سرات را رد کرده اخبار و رسانه ما 24ساعته میگه شرایط را بانک هاسخت نخواهد گرفت ولی اینه نتیجه