سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری شادگان:

مردم از بستر فضای مجازی برای دید و بازدید عید فطر استفاده کنند

صبری پور گفت: لازم است که مردم به طور جدی از ایجاد تجمع‌ها پرهیز کرده و از فضای مجازی برای انجام دید و بازدید و تبریک عید استفاده کنند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تبریک عید سعید فطر گفت میزبانی میهمانان و حضور در تجمع‌ها از عوامل خطرساز در این روز‌های کرونایی است و نباید تجربه تلخ تعطیلات عید فطر که به دلیل همین تجمع‌ها و دورهمی‌ها رخ داد تکرار شود.

او بیان داشت: دید و بازدید‌های عید فطر یکی از نگرانی‌های ستاد مقابله با کرونا شهرستان شادگان است به همین دلیل از شهروندان و روستائیان عزیز انتظار داریم با هدف پیشگیری از ابتلای به کرونا از برگزاری این مراسم بپرهیزند.

صبری پور افزود: مردم برای جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آتش کرونا، دید و بازدید و تجمع‌ها در سطح شهرستان شادگان را در عید فطر تعطیل کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شیوخ و سران عشایر در شهرستان شادگان باتوجه به موقعیت و جایگاه اجتماعی که دارند، می‌توانند با دعوت از مردم و تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و تجمع نکردن در تعطیلات روز‌های عید سعید فطر با هدف کاهش انتشار بیماری کرونا همکاری مورد نیاز دراین زمینه را داشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.