سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مجازی سامسونگ در مراسم MWC ۲۰۲۱

شرکت سامسونگ اعلام کرد که امسال به صورت مجازی در مراسم MWC 2021 حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، شرکت سامسونگ اعلام کرده است که امسال به صورت فیزیکی در مراسم MWC 2021 حضور نخواهد داشت. سخنگوی این شرکت به تازگی اعلام کرده است که ایمنی کارمندان و شرکای این مجموعه در اولویت سامسونگ است، بنابراین شرکت ما تصمیم دارد از حضور در مراسم MWC 2021 انصراف دهد. این مراسم توسط انجمن GSMA برگزار می‌شود و قرار است در 28 ژوئن برگزار شود و سامسونگ آخرین شرکتی است که اعلام کرده قصد حضور فیزیکی در این مراسم را ندارد. این موضوع به معنای عدم حضور کلی شرکت سامسونگ در مراسم MWC نیست و این شرکت به صورت مجازی در مراسم مذکور حضور خواهد داشت.

پیش از این نیز شرکت‌های سونی، نوکیا و اریکسون نیز اعلام کرده بودند در مراسم MWC به صورت مجازی حضور خواهند داشت. سخنگوی GSMA در این راستا اعلام کرده است که ما به نظر تمام شرکت‌ها احترام می‌گذاریم و هرگز اجباری برای حضور فیزیکی شرکت‌ها در این مراسم نخواهیم داشت.

توضیحات انجمن GSMA درباره عدم حضور سامسونگ

این در حالی است که سال گذشته مراسم MWC به دلیل شیوع ویروس کرونا اصلا برگزار نشده بود چرا که تمامی شرکت‌ها از حضور در این مراسم انصراف داده‌ بودند. با این حال مسئولان انجمن GSMA اعلام کرده‌اند که ما به شدت مشتاق حضور سامسونگ در مراسم خود هستیم و در صورتی که امسال این شرکت در مراسم ما نباشد، برای سال بعدی انتظار حضور سامسونگ را خواهیم داشت.

این نمایشگاه را از ۲۸ ژوئن تا اول ژوییه (۷ تا ۱۰ تیرماه) در بارسلون با حضور ۵۰ هزار نفر برگزار خواهد شد و باید دید تا زمان برگزاری نمایشگاه چه تعداد شرکت دیگر از حضور در آن انصراف خواهند داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.