سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت حرم حضرت معصومه(س):

راه عبور از مشکلات کنونی کشور انتخاب درست است

آیت الله سعیدی گفت:رشد اقتصادی و سیاسی با انتخاب درست و مشارکت بالا در انتخابات رقم می‌خورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌ الله سید محمد سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (ع)   با اشاره به احادیثی در رابطه با اهمیت تقوا و حفظ حدود الهی بیان کرد: کسی که تقوا نداشته باشد در زندگی خود دچار شقاوت و بدبختی می‌شود.

او افزود: تقوا مهم‌ترین عامل درونی در پاکیزگی انسان و شکوفایی معنویت است و در این‌ بین روزه‌ داری دستاورد مهمی در معنویت درونی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: انسان باید مراقبت کند تا دستاورد ۳۰ روز روزه‌داری خود را تا ماه مبارک سال آینده حفظ کند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انتخاب درست و آگاهانه تنها راه برون رفت از مشکلات است،گفت:برای داشتن کشوری قوی در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... و رشد در همه این ابعاد باید مشارکت بالایی در انتخابات رقم بخورد.

او افزود: راه عبور از مشکلات کنونی کشور انتخاب درست است و مردم هرکجا که تحت تاثیر دشمنان و رسانه‌های خارجی در انتخابات شرکت کردند دچار خسارت‌های مادی و معنوی شدند.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی در افغانستان گفت: مسلمانان باید از مردم این کشور حمایت کنند و اجازه ندهند توطئه‌های دشمنان در این کشور عملیاتی شده و بار دیگر این سرزمین با مشکلات جدیدی دست‌وپنجه نرم کند.

سعیدی  با اشاره به درگیری‌های اخیر در غزه و افزایش توانمندی دفاعی جبهه مقاومت در فلسطین نیز بیان کرد: فروپاشی اسرائیل غاصب آغاز شده و هیچ‌کس نمی‌تواند مانع از نابودی این رژیم جعلی شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.