سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برندگان مسابقه نهج‌البلاغه در کردستان معرفی شدند

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان گفت: برندگان مسابقه تحت عنوان «درس‌هایی از نهج البلاغه» که ویژه همکاران مخابرات منطقه کردستان برگزار شد مشخص و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌اله قنبری رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان به خبرنگاران استان با اعلام اینکه این مسابقه به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان، لیالی قدرو شهادت حضرت علی (ع) ویژه همکاران همگام با شرکت مخابرات ایران برگزار شد، اظهار کرد: پرسشنامه این مسابقه از طریق فضای مجازی و پورتال منطقه به همکاران اطلاع رسانی شد.

اوافزود: پس از جمع آوری پاسخ نامه‌های تکمیل شده از سوی همکاران، با حضور رییس اداره بازرسی مخابرات منطقه، ۲۱ نفر از آن‌ها به قید قرعه به عنوان برنده مشخص و اسامی آن‌ها اعلام شد.

رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه خاطر نشان کرد: تعداد ۱۲۴ پاسخ نامه به دبیرخانه مسابقه‌ی «درس‌هایی از نهج البلاغه» ارسال شده است.

قنبری در ادامه با اشاره به نقش درس‌های نهج‌البلاغه و تاسی گرفتن از آن‌ها در زندگی روزمره افزود: این کتاب با ارزش، منبعی برای دست یابی به مهارت‌های زندگی در برخورد مؤثر با مسائل و مشکلات و چگونگی رفع آنهاست.

رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه تصریح کرد: نهج‌البلاغه به عنوان یک چشمه بسیار ارزشمند دینی، راهکار‌هایی برای ارتقای سلامت زندگی افراد دارد که استفاده از آن‌ها به ارتقای بهداشت روان افراد منجر می‌شود.

او با بیان این مطلب که مهارت‌های زندگی در آموزه‌های اسلامی ریشه دارد، یادآور شد: نهج‌البلاغه به عنوان یک منبع در ارائه دستورات دینی به مهارت‌های زندگی پرداخته است که انتقال مفاهیم آن به نسل‌های جدید، از وظایف هر فرد مسلمانی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.