سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن

سرهنگ حمید رضا فیضی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معرفی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محنسی فرماندار فومن در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی فومن گفت: وجود امنیت مهمترین شاخصه توسعه یافتگی همه جوامع است که با وجود آن زمینه توسعه فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش مردم شاخص وجود امنیت پایدار یک جامعه است، افزود: در جامعه‌ای که امنیت پایدار وجود دارد همه مردم در تولید و برقراری این امنیت مشارکت دارند.

فرماندار شهرستان فومن با تأکید بر اینکه وجود نگاه اجتماعی به موضوع امنیت زمینه مشارکت و برقراری امنیت پایدار در یک جامعه فراهم می‌کند، گفت: آحاد جامعه باید با متولیانی که مسئولیت برقراری امنیت را دارند مشارکت کنند.

محسنی با اشاره به پیشرفت فناوری و تکنولوژی به ویژه در حوزه تجهیزات و امکانات مورد نیاز پلیس، تصریح کرد: امروز بهره گیری از تکنولوژی و فناوری‌های روز در تولید امنیت نقش دارند.

فرماندار فومن با تأکید بر صیانت از امنیت موجود در جامعه، تأکید کرد: ایران یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه و جهان است.

وی با اشاره به اینکه، امنیت نعمتی است که تا انسان دچار ناامنی نشود متوجه نخواهد شد، ادامه داد: یکی از شهرستان‌هایی بودیم که بیشترین مشارکت را در انتخابات گذشته داشتیم بدون اینکه یک گزارش نا امنی در منطقه داشته باشیم و این تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی بوده است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.