سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی یکی دوماه اخیر علی رغم نظارت‌های مستمر، چهارمحال و بختیاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افت محسوس داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با ابراز تاسف از نامطلوب بودن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی افزود: این در حالی است که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در بیشتر مواقع استان جز استان‌های صدرنشین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است است.

او گفت: طی یکی دوماه اخیر علی رغم نظارت‌های مستمر، ارجاع متخلفین به مقامات قضایی، پلمپ واحد‌های متخلف، استان بلحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افت محسوس داشته و چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های آخر کشور در این شاخص است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: این در حالی است که، در اجرای نظارت ها، ارجاع به مراجع قضایی و پلمپ واحد‌های متخلف فارغ از شاخص جمعیتی، استان در جایگاه هفتم کشوری قرار دارد.

او ادامه داد: در نتیجه کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد گرفتاری‌های خانوادگی، فامیلی و همکاران در ادارات هستیم که نشان دهنده کوتاهی در موازین بهداشتی فردی و عمومی است.

شیرانی در ادامه از مردم خواست، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خودداری از برگزاری تجمعات و هرگونه دورهمی، کمک کنند تا سیر نزولی بیماری با سرعت بیشتری تداوم پیدا کند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.