سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان: کار تحقیق و پژوهش بن بست ندارد

محامی گفت: در کارهای تحقیقی و پژوهشی هیچ بن بستی وجود ندارد و تنها باید طرح‌ها و برنامه‌های مختلف را امتحان و دنبال کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار نماینده موسسه دانش بنیان برکت با وی، اظهارداشت: متاسفانه به علت برخی تعصبات قومی، مذهبی و مشکلات فرهنگی برخورد مناسبی با سرمایه‌گذاران در استان صورت نمی‌گیرد که همین مسأله یکی از عوامل محرومیت است و دود آن در چشم مردم می‌رود.

او افزود: باید در انجام کار و پژوهش طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را به کار گیرید تا در صورت عدم همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه و موانع پیش رو طی کردن مسیر پیشرفت متوقف نشود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارهای تحقیق و پژوهشی بن‌بست پذیر نیست و تنها باید طرح‌ها و برنامه‌های مختلف را امتحان و دنبال کرد.

محمد صادق میری مدیر موسسه دانش بنیان برکت نیز در این دیدار اظهارداشت: موسسه دانش‌بنیان برکت به‌عنوان بازوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تشکیل شده و رسالت خود را ایجاد و گسترش زیست‌بوم و زیرساخت‌های توسعه دانش و فعالیت‌های دانش‌بنیان می داند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.