سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه آتش سوزی یک ساختمان در اسرائیل، پس از برخورد موشک فلسطینی به آن + فیلم

به دنبال، عبور یک موشک فلسطینی از سامانه پدافندی اسرائیل و برخورد به یکی از ساختمان‌های صهیونیست‌ها، بخشی از این ساختمان در آتش سوخت.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال عبور یک موشک فلسطینی، از سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی و برخورد آن با یک ساختمان، بخشی از این ساختمان در آتش سوخت؛ در این حادثه ۳ صهیونیست زخمی شدند که حال ۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

 

 


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مقداد
۱۴:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تقصیر خودشونه.اسرائیل حمله میکنه به فلسطین، فلسطین اگه حمله کرد میگه آتش بس اینام میگن چشم.تو این فاصله اسرائیل میتونه بفهمه توان دفاعی فلسطین در چه حده یا با ماهواره یا پهباد بفهمه موشک از کجا داره شلیک میشه،عیب خودش میگیره و یک نقشه جدید واسه حمله میکشه فلسطینیا هم کیف میکنن میگن اسرائیل از ترس آتش بس اعلام کرد به دشمن نباید امان داد وگرنه فکر خبیثی به سرش میزنه
عمار
۰۰:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
صهیونیستهای ملعون موشک می زنند به آپارتمانهای تجاری و مسکونی ساختمان چندین طبقه را در غزه کلا منهدم و تخریب و نابود می کنند و کل آپارتمان رو می خوابوننش روی زمین یعنی انقدرقدرت تخریبی بالایی دارد موشکهاشون ولی موشکهای مقاومت اسلامی فلسطین مظلوم که برخورد می کند به یک ساختمان چندین طبقه فقط یک واحدش رو از درون فقط همان واحد می سوزاند !!! باید قدرت انفجار و تخریب موشکهای مقاومت اسلامی فلسطینی بسیار بسیار بسیار افزایش یابد لااقل هم سطح موشکهای صهیونیستی شود که الان باید این آپارتمان رو کلا منهدم می کرد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشالله ان هم می رسد ولی برای صهیونیستهای این هم وحشتناک است.