سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی:

حمایت از مستعضفین از برنامه‌های اصلی انقلاب اسلامی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت : حمایت مستعضفین از برنامه‌های اصلی انقلاب اسلامی است و امروز جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم و مستعضفین قادر شده که در مقابل تمامی دشمنان و متجاوزین ایستادگی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به منظور اهدای ۸۰۰ بسته معشیتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان گفت : الگوی تمامی ما برای کمک‌های مومنانه و تلاش برای رفع مشکلات افراد محروم جامعه، حضرت علی (ع) است و ما بسیار مفتخر و خرسند هستیم که پیرو مکتب مولای متقیان (ع) هستیم.

او با بیان اینکه تمام تلاش حضرت علی (ع) اجرای عدالت بود، گفت : شیرینی ۵ سال حکومت این امام بزرگوار در تمامی سال‌ها همراه با مردم در زمان‌های مختلف خواهد بود و هیچ گاه این شیرینی که با گسترش عدالت همراه بود از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

کریمی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و الگوبرداری از حکومت علی (ع) برای حمایت از مستعضفین افزود: حمایت مستعضفین از برنامه‌های اصلی انقلاب اسلامی است و امروز جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم و مستعضفین قادر شده که در مقابل تمامی دشمنان و متجاوزین ایستادگی کند.

او با بیان اینکه مستعضفین حاکمین بالقوه در آخرالزمان خواهند بود، ادامه داد: با حمایت مردم و مستعضفین رژیم طاغوت در کشور ایران ساقط شد و با حمایت همین مردم در مقابل رژیم دیکتاتوری صدام نیز پیروز شدیم و کشور به پشتوانه مستعضفین قادر شد در مقابل بسیاری از توطئه دشمنان ایستادگی کند.

او گفت: کمک و حمایت از افراد نیازمند در واقع کمک به روحیه خودمان است و باید تا آنجائی که می‌توانیم کرامت و جایگاه این عزیزان را حفظ کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.