سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۲ زندانی به همت خیّر بازنشسته جیرفتی

یک خیّر بازنشسته جیرفتی امروز با حضور در انجمن حمایت از زندانیان جیرفت و پرداخت بدهی ۲ زندانی، موجب آزادی و بازگشت آن‌ها به جمع خانواده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی رحیمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت گفت: یک خیّر بازنشسته جیرفتی به نیت اموات به ویژه پدر و مادر مرحومش اقدام به کار خیرخواهانه آزادی ۲ زندانی کرده است.

او افزود: بدین ترتیب، با کمک این خیّر، یک جوان مجرد و یک مرد ۳۸ ساله و متاهلی که در زندان به سر می‌بردند به آغوش خانواده بازگشتند.

رحیمی تصریح کرد: پارسال با حمایت و کمک خیران و درآمد انجمن، ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد، آزاد شدند.

او بیان کرد: هم اکنون ۲۴ زندانی که در نوبت پرداخت دیون هستند، چشم امید به کمک خیران دارند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت ابراز امیدواری کرد: مردم جیرفت و شهر‌های جنوبی در این امر خیر شریک باشند.

او افزود: انجمن حمایت از زندانیان جیرفت آمادگی دریافت فطریه روزه مردم به منظور آزادی زندانیان را دارد.

این فرد خیر نیز که سبب آزادی ۲ زندانی شده بود، راضی به اعلام مشخصات خود نشد و گفت: من یک کارمند بازنشسته هستم و با پس انداز، توانستم در این کار خیر شریک شوم.

محمدرضا شریفی رئیس زندان جیرفت هم با تاکید براینکه درعرصه کاهش جمعیت کیفری برای زندانیان واجد شرایط باید از ظرفیت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استفاده شود، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا هم از فیوضات الهی این ماه بهره‌مند شویم و هم با کار خیر و کمک‌های مالی خود موجبات آزادی تعدادی محکوم مالی و محکوم جرائم غیر عمد را فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه این خیر جیرفتی با پرداخت دِین ۲ زندانی سبب شادی ۲ خانواده در ماه پر فیض رمضان شد، ابراز امیدواری کرد: این دو فرد دیگر به زندان برنگردند.

شریفی افزود: بخشش، گذشت و کمک به هم نوع از تاکیدات دین مبین اسلام است و چه بهتر که ما به این امر توجه بیشتری کنیم و در راه رضای خداوند گام برداریم.

او تصریح کرد: این روز‌ها با توجه به مشکلات زیاد افراد، مردم آبروداری هستند که به علت نداشتن توانایی پرداخت دیون خود در زندان به سر می‌برند که چه خوب است با مشارکت در آزادی آن‌ها پاداشی برای دنیا و آخرتمان ذخیره کنیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.