سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل نُجَباء در دیدار با هنیه و النخاله:

به عمق سرزمین‌های اشغالی دسترسی داریم/ آمادگی کامل برای همکاری نظامی ـ امنیتی با مقاومت فلسطین

شیخ اکرم الکعبی در ملاقات با رهبران حماس و جهاد اسلامی، از آمادگی کامل برای همکاری با مقاومت فلسطین در حوزه‌های نظامی و امنیتی خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دفتر رسانه‌ای نُجَباء در فلسطین، شیخ اکرم الکعبی در ملاقات با رهبران حماس و جهاد اسلامی، از آمادگی کامل برای همکاری با مقاومت فلسطین در حوزه‌های نظامی و امنیتی خبر داد و تصریح کرد که مقاومت عراق به عمق سرزمین‌های اشغالی دسترسی دارد.

در جریان حملات بی‌سابقه مقاومت اسلامی فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، مقاومت اسلامی نُجَباء برای اولین بار تصاویری از دیدار دبیرکل این جنبش با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی را منتشر کرد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در این دیدار ضمن ابراز همبستگی با مجاهدان فلسطینی اظهار داشت: مردم عراق همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند و از تلاش‌های آنان برای رهایی از رژیم وحشی و اشغالگر صهیونیستی حمایت می‌کنند. من شخصا آرزوی نبرد با دشمنان در خاک مقدس فلسطین را دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» افزود: مقاومت مسلحانه تنها راه آزادی قدس شریف و به تبع آن، آزادی کامل سرزمین فلسطین است و ما معتقدیم که مقاومت به آن لحظه رهایی نزدیک شده است.

وی با تاکید بر توسعه بیش از پیش محور مقاومت در عین تجلی وحدت اهداف، تصریح کرد: من بار‌ها اعلام کرده‌ام که دیگر جنگ با اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، محدود به کشوری در شرق دریای مدیترانه نخواهد شد، بلکه صهیونیست‌ها در رویارویی با جبهه‌ای متشکل از مجاهدانی معتقد به مرز‌های آسمانی و با ملیت‌های غیرفلسطینی، غافلگیر می‌شوند.

فرمانده ارشد مقاومت اسلامی عراق خاطرنشان کرد آماده هرگونه همکاری نظامی ــ امنیتی با برادران فلسطینی خود هستیم. تمامی تحرکات غیررسمی صهیونیست‌ها در عراق تا شمال کشور را رصد می‌کنیم و این نوید را می‌دهم که مقاومت قادر به دسترسی به عمق سرزمین‌های اشغالی است.

شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه "خروج اشغالگران آمریکایی از عراق، اولین تاثیر خود را بر معادلات فلسطین می‌گذارد"، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع استکبار غرب است و اسرائیل اکنون جسارت‌های خود را به پشتوانه آمریکا انجام می‌دهد. تحقیر آمریکای رو به زوال، در خدمت آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین خواهد بود.

وی در پایان گفت: مقاومت عراق از زمان مبارزه با رژیم بعث تاکنون، با اشغالگران خارجی مقابله کرده است و از این رو برای رویارویی با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، به یک استراتژی جامع دست یافته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یاایهاالمسلمین اتحدواتحدو.
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عربها ازمونشونو قبلا پس دادند
ممد
۲۰:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه داری بد تعریف میکنی بدون که اگه فلسطینی ها نبودن الان دم در خونت موشک میزدن
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی خوب می شه که همه با هم اسرائیل رو بمباران کنند و برای همیشه به حیات این رژیم نحس خاتمه دهند
کورد ایران کورد ایلام سربلند دوران
۰۰:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا مسئولین امکانات را فراهم کنند تا ما هم بتوانیم برای مبارزه برویم. حداقل کاری که می توانید در این دولت انجام دهید. بگذارید تا نام نیک از شما باقی بماند. تا استکبار نابود نشود مردم ما در رنج و عذاب هستند.
عمار
۱۹:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
حجم آتش موشکهای مجاهدین فلسطینی مظلوم را بسیار تقویتشون کنید پیشرفته تر و بسیار قدرتمندترشون کنید با قدرت آتش افزایی و تخریب بسیار بالا تا به غلط کردن بی افتند و فرار را بر قرار در فلسطین اشغالی ترجیح دهند و گورشون رو گم کنند بروند تا بفهمند هیچ کجای فلسطین اشغالی برایشان امن و امان و پناهگاه خوبی نیست و دیگر جرات نکنند به فلسطینیان و قدس شریف حمله کنند ولی وقتی حجم آتش و قدرت موشکی مجاهدین فلسطینی بسیار ضعیف باشد و قدرت تخریبی و آتش افزایی زیادی نداشته باشد و مجاهدین پیاده نظام حرکت نکنند بعد از موشک باران و اون شهر های اشغالشده را فتح نکنند و تثبیت و پاکسازی نکنند صهیونیستها هم به پناهگاهی امن و امانشون می روند و هیچ وقت فرار را برقرار ترجیح نمی دهند و باز به اشغالگریهاشون و ماندنشون و ظلمها و ستمگریهاشون ادامه می دهند و مداوم تا صد سال و صدها سال آینده همچنان اونها موشکهای قوی به فلسطینیهای مظلوم می زنند و خسارات جانی و مالی فراوانی وارد می کنند و مجاهدین فلسطینی هم موشکهای ضعیف پرتاب می کنند و خسارات ناچیز به صهیونستها وارد می کنند و پیاده نظام مجاهدین فلسطینی هم حمله نمی کند جایی را فتح کند و این چرخه تا هزار سال دیگر هم ادامه خواهد داشته بنظر بنده حقیر کمترین بی سواد وقتی حملات موشکی و پهپادی دحجم سنگین به دشمن می کنید باید لشکرهای پیاده نظام مجاهدین باید پر قدرت و با اراده پولادین اون شهرها و شهرکهای اشغالی شده را یکی پس از دیگری را فتح و تصرف کنند موشک پراکنی بدون فتح کردن دوای درد فلسطینیان مظلوم رنج کشیده ستم کشیده مورد ظلم و تجاوز و آوارگی قرار گرفته نیست الان که شروع کردیت حیدروار خیبر کنشون کنید و صهیونیستها رو به زباله دان تاریخ بشری پرتشان کنید برای همیشه از طولانی شدن جنگ نهراسید که فتح و پیروزی بزرگ بسیار نزدیک است .
افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .