سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش ملی سلامت سالمندی در جیرفت برگزار می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از برگزاری همایش ملی سلامت سالمندی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ مرداد به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی کمالی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دبیر برگزاری همایش ملی سلامت سالمندی با اعلام اینکه کیفیت گرایی سرلوحه همه امور همایش ملی سلامت سالمندی است، گفت: زمینه مشارکت محققان باید در این همایش فراهم شود.

او افزود: همایش ملی سلامت سالمندی روز‌های ۱۳ و ۱۴ مرداد به میزیانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می‌شود.

کمالی ضمن تشکر از همکاری همه کمیته‌های تخصصی، بر اتحاد و همدلی در زمینه پیشبرد اهداف همایش ملی سلامت سالمندی تاکید کرد و همکاری و همدلی را رمز موفقیت همه امور دانست.

فوزیه رفعتی دبیر علمی همایش ملی سلامت سالمندی هم از هدف گذاری این همایش بر ۱۴ محور خبر داد و گفت: محور‌های این همایش شامل سالمندان در دوران کرونا، کیفیت و سبک زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیکی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی است.

 

رفعتی دیگر محور‌های همایش ملی سلامت سالمندی را اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری‌ها و سندرم‌های شایع سالمندی، مداخلات ارتقا دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند برشمرد.

دبیر علمی همایش ملی سلامت سالمندی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سلامت سالمندی ۳۰ خرداد است.

او افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش، باید مقالات خود را به آدرس سایت همایش elderhealth.jmu.ac.ir و آدرس ایمیل دبیرخانه همایش elderhealth@jmu.ac.ir ارسال کنند.

ساره مهنی دبیر اجرایی همایش ملی سلامت سالمندی نیز به فعالیت‌های انجام شده این همایش تاکنون اشاره کرد و گفت: راه اندازی سایت همایش، انتخاب لوگوی همایش و طراحی پوستر از جمله فعالیت‌های انجام شده همایش ملی سلامت سالمندی است.

او با اشاره به پیگیری مکاتبات اداری برای رفع موانع و بررسی مشکلات همایش تصریح کرد: مسئولان کمیته‌ها باید مشکلات حوزه فعالیت خود را اعلام کنند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.