سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۸ داوطلب انتخابات گچساران تایید صلاحیت شدند

۸۸ داوطلب شرکت درششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرماندار گچساران گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان تعداد ۹۲ نفر داوطلب در حوزه شهر دوگنبدان نام نویسی کردند.


علیرضا اتابک با بیان اینکه از مجموع داوطلبین ثبت نام شده در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸۲ نفر آقا و ۱۰ نفر خانم بودند، افزود: در این دوره از انتخابات ۹۰ درصد آقایان و ۱۰ درصد بانوان ثبت نام کردند.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به تایید صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در حوزه دوگنبدان گفت: از مجموع داوطلبان نام نویسی شده تعداد ۸۸ نامزد تایید صلاحیت و چهار کاندیدا رد صلاحیت شدند.

اتابک ابراز کرد: ۷۰ داوطلب شورای شهر دوگنبدان در مرحله نخست و ۱۸ نفر در مرحله دوم تایید صلاحیت شده اند.


وی از کاهش ۱۰ درصدی داوطلبان ثبت نام شده در دوره ششم شورا‌های اسلامی در حوزه انتخاباتی دوگنبدان نسبت به دور پنجم خبر داد و گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی ۱۲۰ داوطلب نام نویسی کرده بودند.

اتابک در ادامه به میزان تحصیلات داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان پرداخت و گفت: از نظر تحصیلی یک نفر فوق دیپلم،۵۳ نفرلیسانس، ۳۵ نفرفوق لیسانس و یک نفر هم دارای مدرک دکترا هستند.
وی گفت: از مجموع ثبت نامی‌ها ۴۰ نفر کارمند، هشت نفر بازنشسته، پنج نفر فرهنگی، یک نفر نظامی، یک نفر پزشک، ۲ نفر وکیل، ۲ نفر استاد دانشگاه، ۶ نفر بیکار، ۱۸نفرشغل آزاد و هفت نفر هم سایر موارد بودند که از این تعداد نیز پنج نفر زیر ۳۰ سال سن دارند.


اتابک عنوان کرد:مسن‌ترین کاندیدا در شورای شهر گچساران ۶۴ساله و جوانترین کاندیدا هم ۲۶ ساله است.

 

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.