سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی استان کرمان تشکیل می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان از تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کاظم حسین‌زاده ،معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان گفت: جامعه تخصصی صنایع دستی به منظور ایجاد بستر مناسب برای هم‌گرایی و هم‌افزایی توان و ظرفیت‌های بخش‌های خصوصی به ویژه تعاونی‌ها و تشکل‌های مردم نهاد مرتبط با فعالیت‌های صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان کرمان تشکیل می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: تاکید بر صنایع‌دستی خلاق و بومی منطقه به عنوان بخشی از فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی موجود به منظور ارتقای فرصت‌های شــغلی و توانمند‌ســازی جوامع محلی و افزایش درآمد خانوار‌ها و هنرمندان از اهداف دیگر این جامعه خواهد بود.

او بیان کرد: امید است تا با همدلی و همراهی تمامی ذینفعان صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان به خصوص هنرمندان، صنعتگران، فعالان، تولیدکنندگان، فروشندگان، صادرکنندگان، بازرگانان، تامین‌کنندگان مواد اولیه و ابزار‌آلات کارگاهی صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان کرمان به اهداف مشترک در این زمینه برسیم.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: زمان ثبت‌نام۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت و تاریخ برگزاری مجمع عمومی جامعه تخصصی ۱۰خرداد خواهد بود که پیرو آن ساعت، زمان و مکان آن اطلاع رسانی و اعلام می‌شود.

او ادامه داد: متقاضیان عضویت، نامزدی هیات مدیره و بازرس در جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان کرمان در صورتی که دارای شرایط عضویت در جامعه بودند می‌توانند برای ثبت‌نام در تاریخ‌های فراخوان که غیر قابل تمدید است، حداکثر تا ۳۱اردیبهشت با شماره تلفن ۳۲۴۵۲۲۲۷-۰۳۴ معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی این اداره‌کل تماس گرفته و مشخصات خود را اعلام کرده و به صورت غیر حضوری ثبت نام کنند.

حسین‌زاده اظهار کرد: همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و فرم عضویت به سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با آدرس https://miras.kr.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.