سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جهادی بهسازی شبکه توزیع برق در ۱۰۰ روستای استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: طرح بهارستان در قالب رویکرد جهادی بهسازی شبکه توزیع برق برای ۱۰۰ روستای استان در سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : در راستای طرح بهارستان، بهسازی و تقویت شبکه توزیع برق ۱۰۰ روستا در استان سمنان برای سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شد که طبق پیش‌بینی به مرور انجام خواهد شد.

او افزود: در گام نخست این طرح که همزمان با هفته ششم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران انجام شد، شبکه و تاسیسات توزیع برق ۱۵ روستای استان سمنان در قالب طرح بهارستان در استان سمنان به اجرا درآمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: طرح بهارستان به صورت جامع از سوی شرکت توانیر طراحی و توسط شرکت‌های توزیع برق استانی به انجام خواهد رسید و اجرای طرح، طی فرایندی پنج ساله برای بهسازی شبکه برق تمامی روستا‌های کشور و با هدف گذاری ۱۰ هزار روستا برای سال جاری جهت بهبود شاخص‌های کیفی خدمات برق و افزایش رضایت مندی مردم ساکن در روستا‌ها طرح ریزی شده است.

موسوی زاده یادآور شد: روستا‌های محمودآباد و علاء در شهرستان سمنان، چاشم و فینسک مربوط به شهرستان مهدیشهر، قلعه نوخالصه و قاسم آباد در شهرستان شاهرود، افتر و بیابانک از توابع شهرستان سرخه، کرند و سه برار در شهرستان گرمسار، امامزاده عبدالله و حسین آباد در شهرستان آرادان، ری آباد در شهرستان میامی و خورزان و آهوانو از توابع شهرستان دامغان، به عنوان ۱۵ روستایی هستند که شبکه توزیع برق آن‌ها در گام اول طرح بهارستان بهینه سازی شد.

او بیان کرد: جابه جایی و مقاوم سازی پایه‌های برق معابر، اصلاح و احداث روشنایی معابر، تقویت شبکه و تامین ولتاژ مطمئن مشترکان، بهینه سازی فرسودگی شبکه از جمله پایه، سیم و یراق آلات منصوبه و همچنین بازآرایی و تعدیل بار فیدر‌های فشارضعیف، به عنوان اهم اقداماتی است که در این طرح اجرا شده است.

انتهای پیام /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.