سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عالیشاه: دربی هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده است/ امیدوارم مقابل استقلال پیروز شویم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی مقابل استقلال داریم و امیدوارم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما متاسفانه از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم.

او افزود: در دقایق پایانی گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم. هرچند با یک امتیاز از زمین بیرون آمدیم، اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم می‌توانستیم برنده باشیم، اما هنوز چیزی تمام نشده است. این بازی گذشت و باید قدم بعدی را محکم برداریم و سه امتیاز دیدار مقابل استقلال را کسب کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره دربی پیش رو اظهار داشت: بازی دربی هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده و از آن بازی‌هایی است که شرایط روحی، روانی و بازیکنانی که تجربه بازی در آن را دارند خیلی تاثیرگذار است. امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و این مسابقه با برد همراه شود.

عالیشاه درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود توضیح داد: کشیدگی در ناحیه رباط داخلی پای خود دارم، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا به این مسابقه برسم. باقی مسائل دست خدا است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.