سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در این هفته؛

۳۷مکان عمومی در استان همدان پلمب شد

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:۳۷مکان عمومی متخلف در همدان بخاطر رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شد.

دکترلیدا رفعتی مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان از پلمب ۳۷مکان عمومی متخلف در همدان  به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در این هفته در استان خبر داد و گفت:  ۹سوپر مارکت، ۷نانوایی,۱رستوران،۱مراکز ورزشی،۱فروشگاه زنجیره ای،۱کلینیک ، ۱۷ سایرمراکز و مکان عمومی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند.

او در ادامه افزود:در این یک هفته ۴۵۹بازرسی از مکان های عمومی در استان انجام شده است و این بازرسی ها از۸صبح تا ۸شب در دو نوبت صبح و عصر انجام شد.

دکتر رفعتی تصریح کرد:۹۵درصداز متصدیان مکان های عمومی از ماسک استفاده می کردند و ۵۷درصد این مکان ها فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده بود.

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد:تمامی کلینیک ها و مراکز درمانی هر هفته از نظر شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازرسی می شوند که با موج چهارم کرونا این بازرسی ها تشدید شد.

دکتر رفعتی با بیان به اینکه ۲۰۹مکان عمومی متخلف که تذکر های صورت گرفته را جدی نگرفته بودند به مراجع قضایی معرفی شدند گفت:سامانه ۱۶۹به منظور ثبت و پیگیری شکایت مردمی همه روزه فعال است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.