سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین:

مشمولان بیمه بیکاری از آموزش‌های مهارتی بهره مند می‌شوند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: مشمولان بیمه بیکاری در صورت تقاضا برای بازگشت به کار، آموزش‌های مهارتی متناسب با شغل خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای استان در سال جاری برنامه ریزی کرده تا هفت هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی را در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای به مشمولان بیمه بیکاری در استان ارایه کند.

مددی افزود: این آموزش‌ها شامل رشته‌های فنی و حرفه‌ای است که اصناف و صنایع به آن‌ها نیازمند هستند.

او اضافه کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا تلاش داریم تا دوره‌های آموزش مهارتی را برای مشمولان بیمه بیکاری در فضای مجازی برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ادامه داد: در برخی رشته‌ها امکان برگزاری دوره‌های برخط (آنلاین) در فضای مجازی وجود ندارد به همین دلیل، این دوره‌ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی و با حداقل ظرفیت برگزار خواهند شد تا سلامت متقاضیان و هنرجویان به خطر نیفتد.

مددی به نقش مهارت آموزی در افزایش شانس حضور در بازار کار اشاره و خاطرنشان کرد: با برگزاری این دوره‌ها به افرادی که از کار بیکار شده اند کمک می‌کنیم تا با یادگیری مهارت و حرفه جدید و افزایش توانمندی‌های شغلی خود بار دیگر به بازار کار بازگردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.