سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دانشگاه و آموزشگاه بازیگری مکمل یکدیگر هستند

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما، درباره بازیگری و راه های بازیگر شدن توضیحاتی ارائه کرد.

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازیگری و بازیگر شدن گفت: هم از دانشگاه و هم از آموزشگاه می‌توان وارد عرصه بازیگری شد.

کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» بیان کرد: دانشگاه مدت زمان بیشتری بچه‌ها را درگیر و هیجان بیشتری در فرد ایجاد می‌کند و رفاقت‌های خوبی به وجود می‌آورد. همچنین در دانشگاه فرد مجبور است کار‌هایی را انجام دهد که شاید اولش فکر کند به کار نیاید، اما در آینده به دردش می‌خورد.

سجادی حسینی در ادامه افزود: آموزشگاه بازیگری هم در کشف استعداد افراد می‌تواند کمک کند. در آموزشگاه بچه‌ها با عوامل تولید فیلم سر و کار دارند و در دانشگاه با اساتید مواجه هستند و به نظر من دانشگاه و آموزشگاه مکمل همدیگر هستند و هر دو خیلی به کار می‌آیند.

کارگردان فیلم سینمایی "بی سر" اظهار کرد: اگر کسی به دانشگاه نرفته است، آموزشگاه باید برود یا به صورت خصوصی مربی بازیگری داشته باشد. بعضی‌ها هم با پول و پارتی وارد می‌شوند که آن‌ها در ادامه مسیر کم می‌آورند و باید برای خود مربی بازیگری اختیار کنند.

وی در پایان گفت: من شغل دومم تدریس هست و به نظرم علاقه‌مندان به بازیگری بهتر است یک هنر دیگر نیز فرا بگیرند و بازیگری و شغل دومشان در راستای هم باشد. اگر دو تا شغل در راستای هم نباشند هیچکدام از کار‌ها را نمی‌توان به درستی انجام داد.

انتهای پیام /

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.