سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه درخصوص محدودیت‌های کرونایی در عید فطر، گفت : تمام ترد‌ها از طریق سامانه‌های هوشمند و ایستگاه‌هایی که در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها مستقر هستند، کنترل و رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص محدودیت‌های کرونایی در عید فطر،گفت : با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا به‌منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و ارتقا سلامتی مردم، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی گذشته تشدید شده است.

او گفت : در محدودیت‌های اعمال شده عید سعید فطر ورود و خروج وسایل نقلیه شخصی از تمام شهرستان‌ها با هر وضعیت و رنگی که دارند ممنوع است و نباید از شهر خود خارج شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: تمام ترد‌ها از طریق سامانه‌های هوشمند و ایستگاه‌هایی که در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها دایر، مستقر و در حال انجام وظیفه هستند، کنترل و رصد می‌شود.

او افزود: بر این اساس ورود به شهر‌های قرمز و خروج از آن ۱۰ میلیون ریال و شهر‌های نارنجی و زرد ۵ میلیون ریال جریمه برای مالکان خودرو‌های متخلف به همراه خواهد داشت.

حیدری گفت: این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت‌بار‌ها و خودرو‌های دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده، نمی‌شود.

اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی

فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : این محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ صبح روز عید فطر در خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا تقاطع مدرس اعمال خواهد شد.

او گفت : با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر مقابل مسجد جامع، خیابان‌ها و کوچه‌هایی که ورودی آن‌ها به سمت خیابان مدرس است، شامل محدودیت ترافیکی می‌شود.

او افزود: محدودیت توقف در طول خیابان مدرس از ساعت یک بامداد روز عید برای پاکسازی خیابان مدرس از وسایل نقلیه اجرایی و هیچ خودرو و موتورسیکلتی در این ساعت حق توقف و پارک در محدوده اعلام شده را ندارد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه به رانندگان، کسبه و ساکنین محل در مسیر خیابان مدرس توصیه کرد از پارک خودرو و وسایل نقلیه در مسیر یاد شده خودداری کنند چرا که وسیله نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند در زمان اجرای طرح محدودیت از خیابان‌های مجاور مانند بلوار کوهساری به بلوار افشار طوس و خیابان جلیلی به خیابان شریعتی استفاده کنند.

 شیری با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تا پایان برگزاری نماز عید، دعا و خطبه‌ها ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.