سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا همچنان در کمین/ برگزاری دورهمی‌ها مهمترین خطر برای تهدید سلامتی جامعه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هرگونه مسافرت و برگزاری دورهمی به عنوان مهمترین خطر برای تهدید سلامتی جامعه مطرح است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: با توجه به اینکه به تازگی از قله پیک چهارم شیوع بیماری کرونا فاصله گرفته‌ایم و تعداد موارد بیمار با خطر انتقال ویروس در جامعه زیاد است، هرگونه مسافرت و برگزاری دورهمی به عنوان مهمترین خطر برای تهدید سلامتی جامعه مطرح است.

او افزود: به دنبال تصمیم ستاد ملی کرونا، تمامی سفر‌های بین استانی به ویژه در تعطیلات آخر هفته ممنوع است و اجازه هیچگونه تردد بین استان‌ها داده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


شیرانی از هم استانی‌ها خواست: از هرگونه تردد بین شهرستان ها، برگزاری گردهمایی به ویژه مراسم و تفریحات جمعی جلوگیری کنند و در صورت حضور در طبیعت، به صورت خانوادگی اختصاصی اقدام کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر نوجوانان و جوانان یکی از علل اصلی گسترش بیماری کرونا در استان و کشور هستند به طوری که با رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و ابتلا به بیماری به صورت خفیف یا بدون علامت، باعث انتقال ویروس به کهنسالان و افراد مسن می‌شوند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.