سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ تصاحب صدر میان استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت + فیلم

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر جمعه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نود و پنجمین دربی پایتخت میان تیم های فوتبال استقلال - پرسپولیس روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و مانند ۲ دربی قبلی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

در تاریخ شهرآورد‌های پایتخت، ۲۶ بار استقلال و ۲۴ بار پرسپولیس به برتری رسیده اند و ۴۴ دبی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

البته نود و پنجمین دربی پایتخت برای هر ۲ تیم پرطرفدار پایتخت مهم است چرا که پرسپولیس تلاش می‌کند فاصله خود را با سپاهان صدرنشین کم‌تر کند و در آن سوی میدان استقلال سعی می‌کند امید خود برای ماندن در کورس قهرمانی را زنده نگه دارد.

شاگردان فرهاد مجیدی در بازی قبلی خود برابر ذوب آهن اصفهان نتیجه را ۲ بر یک واگذار‌ کردند. پرسپولیسی‌ها هم برابر سپاهان اصفهان پس از تساوی دچار حاشیه شدند و ممکن است برخی از بازیکنان این تیم به دلیل محرومیت در دربی حضور نداشته باشند.

محمد نادری و آرمان رمضانی از استقلال تبدیل به ۱۵ و شانزدهمین بازیکنی تبدیل شدند که تجربه پوشیدن پیراهن هر ۲تیم را دارند و برابر پرسپولیس با صلاحدید مجیدی به میدان خواهند رفت. شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر هم برای اولین بار چالش بازی مقابل استقلال را تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.