سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی روشنایی معابر اصلی و فضا‌های سبز شهر آزادی اندیمشک

شهردار شهرآزادی اندیمشک گفت: بهسازی روشنایی شهر آزادی جهت بهبود وضعیت روشنایی معابر اصلی و فضا‌های سبز اجرا شد.

یدالله خمان شهردار شهرآزادی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: پروژه بهسازی روشنایی شهر آزادی برای بهبود وضعیت روشنایی معابر اصلی و فضا‌های سبز و ایجاد زمینه استفاده پرنشاط شهروندان از این فضا‌ها اجرا و روشنایی بلوار امام خمینی (ره)، فضا‌های سبز، پارک میدان مرکزی و خیابان‌های گلستان یک و بوستان یک شهر آزادی بهسازی شد.

او افزود: این پروژه سبب ارتقا خدمات روشنایی به مردم می‌شود و ضمن تقویت روشنایی فضا‌های سبز، در امنیت منطقه نیز تاثیر دارد در پروژه بهسازی روشنایی شهر آزادی، به جای چراغ‌ها و سیستم‌های روشنایی قدیمی و ناکارآمد، از سیستم روشنایی جدیر و چراغ‌های Led نسل جدید استفاده کرده ایم.

خمان بیان داشت: امسال ما وضعیت بارندگی مناسبی نداشتیم و تصمیمات مدیریتی که ستاد بحران اتخاذ کرده و در حال ابلاغ هستند، حاکی از این است که تمام ادارات باید در سیاست‌های کاری خود، روند مصرف برق و همچنین آب را تا جایی که می‌توانند کاهش دهند.

شهردار شهرآزادی اندیمشک تصریح کرد: لامپ‌های Led استفاده شده در پروژه بهسازی روشنایی شهر آزادی، بار مصرفی شبکه برق را کاهش می‌دهند و این می‌تواند یکی از مزیت‌های آن باشد و همچنین یکی از دلایلی که شهرداری آزادی این پروژه را اجرا کرده، اقدامی متناسب با سیاست‌های مدیریت کلان کشور و استان در کنترل مصرف برق بوده است.

این مقام مسئول ترویج و گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بین شهروندان را از دیگر اهداف اجرای پروژه بهسازی روشنایی شهر آزادی اندیمشک برشمرد و گفت: شهروندان می‌توانند با استفاده از ظرفیت فضای سبزی که روشنایی آن تامین شده، ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، اقدام به ورزش و پیاده روی کنند تا شاهد افزایش سطح نشاط عمومی باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.