سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ارسال نامه‌ای انجام شد؛

شورای ائتلاف خواستار حضور رئیسی در انتخابات شد

حداد عادل با اشاره به درخواست‌های مکرر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای دعوت از آیت‌الله رئیسی از وی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامعلی حداد عادل رئیس این شورا در نامه‌ای رسمی که ۳۵۰ نامه حمایتی با هزاران امضا از استان‌ها، شهرها، احزاب و کانون‌های اجتماعی ضمیمه آن شده است از آیت‌الله رئیسی برای نامزدی و حضور در انتخابات دعوت کرد.

متن نامه غلامعلی حداد عادل خطاب به آیت‌الله رئیسی به این شرح است:

بسمه تعالی

حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی
با تقدیم سلام و احترام

با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، درخواست‌های روزافزونی از استان‌ها و شهر‌های سراسر کشور و نیز از احزاب سیاسی و تشکل‌های صنفی و کانون‌های اجتماعی به شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی واصل می‌شود که در آن‌ها از جناب‌عالی خواسته شده نامزدی خود را در انتخابات اعلام فرمایید.

به پیوست تعداد بیش از ۱۰۰ فقره از این درخواست‌ها که طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه دریافت شده است- علاوه بر ۲۵۰ فقره درخواست تقدیم شده در نامه قبلی- به حضورتان ارسال می‌شود.

دوام سلامت و مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از خداوند کریم مسئلت می‌کنم.

نامه‌های دریافتی تا این لحظه خدمت شما تقدیم می‌گردد.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

شامگاه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۲:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آیت الله رئیسی خردمند بصیر عادل رئیس قوه قضائیه هرگز هرگز هرگز سنگر بسیار بسیار بسیار مهم و حساس و حیاتی قوه قضائیه را ترک نباید بکنند و انشاءالله ترک نخواهند کرد اگر اینچونین کنند و قوه قضائیه را ترک کنند اشتباه بسیار بزرگ جبران ناپذیری را مرتکب می شوند در قبال نظام مقدس عدالت گستر مردمی و بدانید و آگاه باشید قوه قضائیه از قوه مجریه جایگاه و اهمیتش از قوه مجریه بسیار بالاتر و حساس تر است و مدیریت این قوه عدالت گستر کار هر کسی نیست مرد میدان عمل حق علیه باطل این میدان فقط آیت الله رئیسی خردمند بصیر عادل با تجربیات بسیار خوب دکترای و متخصص کارشناس کاردان کاربردی قوه قضائیه هستند و خلاص . رئیس جمهور جوان انقلابی حزب اللهی مستضعفین مردمی خرردمند نخبه خلاق توانا و دانا ائتلافگرا اعتدالگرا عادل سخاوتمند نظر بلند اهل عمل به وعدهایش و شعارهایش که به ملت مستضعفین بینوایان داده در راه است و با حمایت همه مستضعفین و نیازمندان بینوایان محرومان سر تا سر کشور ایران اسلامی عزیزمان بالاترین رای را خواهد آورد و رئیس جمهور خواهد شد و او کسی نیست جز دکتر سعید محمد لایق و شایسته کارآمد و ولایت مدار صادق مسئولیت پذیر که پازل قدرت و اقتدار و اتحاد و یکپارچگی و هماهنگی و انسجام عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف و تعاملات سازنده و پیشرفت پایدار ملت ایران اسلامی و سه قوا را کامل می کند افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و بصیرانه .
عمار
۱۱:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آیت الله رئیسی خردمند بصیر عادل رئیس قوه قضائیه هرگز هرگز هرگز سنگر بسیار بسیار بسیار مهم و حساس و حیاتی قوه قضائیه را ترک نباید بکنند و انشاءالله ترک نخواهند کرد اگر اینچونین کنند و قوه قضائیه را ترک کنند اشتباه بسیار بزرگ جبران ناپذیری را مرتکب می شوند در قبال نظام مقدس عدالت گستر مردمی و بدانید و آگاه باشید قوه قضائیه از قوه مجریه جایگاه و اهمیتش از قوه مجریه بسیار بالاتر و حساس تر است و مدیریت این قوه عدالت گستر کار هر کسی نیست مرد میدان عمل حق علیه باطل این میدان فقط آیت الله رئیسی خردمند بصیر عادل با تجربیات بسیار خوب دکترای و متخصص کارشناس کاردان کاربردی قوه قضائیه هستند و خلاص . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و بصیرانه .
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
قوه قضائیه توانا است که میتواند دولت را مهار کند
ناشناس
۰۵:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشاءالله
نرگس
۲۰:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس قوه قضائیه چی میشه؟
دکتر
۲۰:۲۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه عده مردم بی فکر دور اول به این مرد رآی میدادن الان به این فلاکت و بدبختی نمیموندیم؟؟؟
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
برخی بصورت کاملا هدفمند اصرار دارن رئیس قوه ببا این بهونه نامزدی درانتخابات جایگاهش را رها کند باید هوشیار یود
ثانیا اگرچنانجه آمدن ایشان بنفع جبهه انقلاب باشد بازبایسای رئیسی بنفع یکی کنار بکشد وبه جایگاه خود بازگردد
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شورای ائتلاف توضیح دهد برای چه بدنبال کاندید کردن ایت ا... رئیسی میباشد در حالی که بحمدا... کاندید توانمند داریم و نظرسنجی ها نشان میدهد این افراد بین مردم مقبولیت لازم برای رای آوری را کسب کرده اند
دکتر
۱۹:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد رئیسی و دوستدارانش......
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای رییسی رای نمیاره تورو خدا نکنید