سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی:

سند برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست ابلاغ شد

دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی ملزم به تدوین برنامه‌های زیست محیطی خود بر اساس سند برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست شدند.

اکبری مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی بر اساس این سند ملزم به تدوین فعالیت‌ها و برنامه ریزی در حوزه فرهنگ سازی محیط زیست هستند.

او افزود: این دستگاه‌ها با توجه به زمانبندی که در آینده نزدیک اعلام می‌شود، می‌بایست برنامه‌ها و فعالیت‌های سال ۱۴۰۰ خود را در حوزه زیست محیطی اعلام کنند و و به صورت منظم و مستمر گزارش عملکرد ارائه دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ابراز امید واری کرد  و گفت: اگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها به درستی و حساسیت، این سند را اجرایی و عملیاتی کنند، شاهد تحولات عظیمی در حوزه فرهنگ سازی محیط زیستی دراستان خواهیم بود.

اکبری تأکید کرد: محیط زیست میراثی ارزشمند برای آیندگان است و زباله و مدیریت پسماند، کاهش شکار، رعایت حقوق گیاهان و جانوران، مدیریت مصرف حامل‌های انرژی و تخریب طبیعت از جمله مهمترین موضوعات اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شوند که باید بیش از گذشته به آن‌ها توجه شود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.